محمدرضا حضرت‌پور:

شکست مقابل روسیه تجربه خوبی برای ما بود

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۴۰:۵۰
کد خبر: ۸۷۳۸۸۶
شکست مقابل روسیه تجربه خوبی برای ما بود
لیبرو تیم والیبال جوانان گفت: امیدوارم در مرحله بعدی بتوانیم نتایج بهتری به دست بیاوریم تا دل مردم ایران هم شاد شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا حضرت پور درخصوص پیروزی مقابل تیم چک و صعود به مرحله دوم رقابت های والیبال جوانان جهان اظهار داشت: پیش بینی می کردیم که بازی سختی مقابل تیم چک داریم چون این تیم چیزی برای از دست دادن نداشت. در ست اول بازیکنان این تیم سرویس های خوبی زدند. خداراشکر که توانستیم این بازی را پیروز شویم. شکست مقابل روسیه هم فقط یک اتفاق بود و البته تجربه خوبی برای ما شد. امیدوارم در مرحله بعدی بتوانیم نتایج بهتری به دست بیاوریم تا دل مردم ایران هم شاد شود.

وی درمورد عملکردش در 3 بازی گذشته تیم ایران گفت: تا الان آنطور که خودم می خواستم نتوانستم بازی کنم. نمی دانم دلیل این موضوع ساعت برگزاری مسابقات است یا ناهماهنگی اما واقعا زمان برگزاری مسابقات خوب نیست. بازی اول مقابل تونس ساعت 10 صبح بود و دو بازی دیگر هم ساعت 2 بعدازظهر بود. این وضعیت برای ما آزاردهنده است اما مجبور هستیم ادامه دهیم.

لیبرو جوانان درمورد مرحله بعدی رقابت ها گفت: در رقابت های جوانان جهان همه تیم ها از قدرت بالایی برخوردار هستند و هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت. امیدوارم در مرحله دوم هم نتایج خوبی کسب کنیم و بتوانیم راهی نیمه نهایی شویم.

نظر شما