به نظرم حضور در گروه F هم آنچنان بد نیست؛

درخشنده: قدرت تیم‌ها در جوانان جهان به هم نزدیک شده است

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۴۸:۱۸
کد خبر: ۸۷۴۰۰۴
درخشنده: قدرت تیم‌ها در جوانان جهان به هم نزدیک شده است
پیشکسوت والیبال گفت: خیلی سخت می توان پیش بینی کرد که کدام تیم ها راهی نیمه نهایی می شوند چون قدرت تیم ها به هم نزدیک است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سعید درخشنده در مورد مسابقات والیبال جوانان جهان که در بحرین در حال برگزاری است گفت: به نظر من این دوره از رقابت ها نسبت به دوره قبل خیلی تفاوت دارد. چون میانگین قدی تیم ها بالاتر رفته و کارهای تاکتیکی را بهتر انجام می دهند.

وی در مورد همگروهی ایران با تیم های آرژانتین، ایتالیا و بحرین در مرحله دوم رقابت ها تصریح کرد: اگر می توانستیم روسیه را شکست می دهیم در گروهی قرار می گرفتیم که دو تیم آسیایی حضور داشتند اما به نظرم حضور در گروه F هم آنچنان بد نیست. خیلی سخت می توان پیش بینی کرد که کدام تیم ها راهی نیمه نهایی می شوند چون قدرت تیم ها به هم نزدیک است.

ناظر فدراسیون جهانی والیبال در رقابت های جوانان جهان با اشاره به اینکه تیم ایران هم یکی از شانس های صعود به مرحله نیمه نهایی محسوب می شود، گفت: وقتی در ایران برخی ها می گفتند که تیم ایران حتما در جوانان جهان قهرمان می شود من می دانستم که نمی توان به راحتی صحبت از قهرمانی یا رفتن روی سکو کرد. اینکه چون در نوجوانان قهرمان جهان شدیم پس در جوانان هم قهرمان می شویم یک تفکر اشتباه است. البته تا الان هم جوانان ما خیلی خوب کار کردند.

وی درباره عدم استفاده از ویدیوچک در مسابقات جوانان جهان اظهار داشت: فدراسیون جهانی استفاده از ویدیوچک را برای مسابقات جوانان جهان اجباری نکرده بود و اگر اجبار بود حتما از ویدیوچک در این مسابقات استفاده می شد.

درخشنده در پایان در مورد خالی بودن سالن های مسابقات گفت: بحرین جمعیت زیادی ندارد. مسئولان برگزاری مسابقات می توانستند از دانش آموزان برای پر کردن سالن ها استفاده کنند که این کار را انجام ندادند.

نظر شما