مسابقات قهرمانی آسیا؛

کومیته تیمی مردان با غلبه بر ژاپن فینالیست شد

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۵۱:۴۸
کد خبر: ۸۷۴۰۰۸
کومیته تیمی مردان با غلبه بر ژاپن فینالیست شد
کومیته تیمی مردان ایران با غلیه بر تیم قدرتمند ژاپن فینالیست شد و تا ساعاتی دیگر مقابل تیم عربستان قرار خواهد گرفت تا فینال 2018 یک بار دیگر تکرار شود.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کومیته تیمی مردان کشورمان در حالی راهی دیدار فینال شد که باید در مقابل تیم عربستان برای کسب مدال طلا صف آرایی کند و در واقع فینال دوره گذشته این رقابتها این بار در ازبکستان تکرار می شود.

تیم مردان با کسب 4 پیروزی در مقابل تیم های ترکمنستان، قزاقستان، هند و ژاپن راهی دیدار پایانی شد.

تیم ایران در اولین دیدار مقابل تیم ترکمنستان قرار گرفت و 3 بر صفر این حریف را شکست داد.

برای تیم ایران در این مسابقه باربد صداقت، مهدی قراری زاده و علی اصغر آسیابری به میدان رفتند و با نتایج 9 بر 2، 11 بر و 11 بر 3 به پیروزی رسیدند.

در مبارزه دوم تیم ایران به مصاف قزاقستان رفت و 3 بر یک به برتری رسید.

در این دیدار مهدی خدابخشی یک بر صفر حریف قزاق را شکست داد، صالح اباذری 2 بر صفر نتیجه را واگذار کرد، سجاد گنج زاده به پیروزی 7 بر یک رسید و علی اصغر آسیابری 2 بر یک حریفش را برد.

سومین رویارویی ایران با تیم هند بود که در این مسابقه موفق شد به برتری 3 بر صفر دست یابد.

در این دیدار ذبیح اله پورشیب، باربد صداقت و مهدی قراری زاده به ترتیب با نتایج 3 بریک، 4 بر یک و 8 بر یک به برتری رسیدند.

ایران در نیمه نهایی به مصاف تیم ژاپن حریف دیرینه اش رفت و توانست این حریف قدرتمند را پس از تساوی 2 بر 2 در امتیاز شماری با نتیجه 24 بر 14 شکست دهد.

در این مبارزه ابتدا سجاد گنج زاده 6 بر 5 نتیجه را واگذار کرد. در ادامه مهدی قراری زاده به تساوی 2 بر 2 رسید. مهدی خدابخشی سومین نماینده ایران بود که 4 بر2 شکست خورد. صالح اباذری 9 بر یک حریف ژاپنی را برد و در مبارزه آخر هم ذبیح اله پورشیب کاراته کا ژاپنی را 6 بر یک مغلوب کرد تا تیم کشورمان فینالیست شود.

نظر شما