نیما نکیسا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم فوتبال نوجوانان با ۳۰ درصد توانش در کافا شرکت کرد/ امیدوارم پرسپولیس نماینده خوبی در لیگ قهرمانان آسیا باشد

۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۰۸:۱۲:۳۸
کد خبر: ۸۸۲۲۷۱
تیم فوتبال نوجوانان با ۳۰ درصد توانش در کافا شرکت کرد/ امیدوارم پرسپولیس نماینده خوبی در لیگ قهرمانان آسیا باشد
رییس کمیته استعدادیابی فدراسیون فوتبال معتقد است تیم ملی نوجوانان با 30 درصد توانش در کافا شرکت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نیما نکیسا، رییس کمیته استعدادیابی فدراسیون فوتبال از نزدیک شاهد بازی تیم ملی جوانان مقابل شهدای فیوج بود که با برتری 5گله شاگردان سیروس پورموسوی به پایان رسید.

وی درباره این بازی به خبرنگار برنا گفت: همان طور که دیدید سه شنبه تیم خوب کشورمان مقابل یک تیم بسیار خوب از آسیا ویژن یک بازی تدارکاتی برگزار کرد. تیمی که من آنجا دیدم تیمی است که به لحاظ فیزیک بدنی شرایط خوبی دارد و به لحاظ تاکتیکی رویشان زحمت کشیده شده اما قطعا اینها تمام پتانسیل کشور نیستند و هنوز هم می‌توانیم استعدادهایی را از جای جای کشور عزیزمان به کمک هیئت‌های استان‌ها و مربیان  خوبی که فعالیت می‌کنند در سطوح مختلف شناسایی کنیم و به تیم دعوت کنیم و کاری که آقای پورموسوی و حیدر شریفی و دوستان عزیز ما در انجام می‌دهند اما تیمی که الان داریم می‌بینیم شاکله و استخوان بندی‌اش تیم خوبی است. این تیم عازم تاجیکستان می شود و امیدوارم و نتایج خیلی خوبی در تورنمنت کافا بگیرد و در نهایت نماینده خوبی برای کشور عزیزمان باشد.

وی افزود: من مسئول توسعه فوتبال پایه کشور هستم، مسئول کمیته جوانان آقای اکبر محمدی هستند که از دوستان بسیار خوب بنده هستند از زمانی هم که به عنوان ریاست کمیته جوانان تشریف آوردند زحمات بسیار زیادی کشیدند کارگروه‌های خیلی زیاد و جلسات زیادی تشکیل دادند. اما باید قبول کنیم ایراد داریم و در بعضی از شرایط انتخابات بدی صورت می‌گیرد. حسین عبدی بازیکن و مربی بسیار خوبی است. دستش خالی بود. در خیلی از مسائل حسین عبدی انتخاب بسیار مناسبی بود برای تیم ملی نوجوانان و من به شما  قول می‌دهم تیم ملی نوجوانان ما با 30 درصد پتانسیلش در آن تورنمنت به میدان رفت. برای تیم نوجوانان هم آرزوی موفقیت می‌کنیم. متأسفانه فدراسیون ما فدراسیون پولداری نیست. فدراسیونی نیست که بتواند طلب‌هایش را از AFC و فیفا به دلیل محرومیت‌ها و تحریم‌ها و مسائل مختلف و مشکلات دیگر وصول کند و این زحمات آقای تاج و هیئت رئیسه فدراسیون و دبیر کل فدراسیون را صد چندان کرده و تمام تمرکز فدراسیون فوتبال نسبت به تأمین مسائل اقتصادی است. امیدوارم شرمنده مردم نباشیم و تیم نوجوانان و جوانان و امید ما بتوانند نتایج درخشانی را کسب کنند و پله‌ای باشند برای رسیدن به آینده یعنی تیم ملی بزرگسالان.

دروازه بان ایران در جام جهانی 98 فرانسه در پاسخ به سوالی درباره پیش بینی اش از موفقیت تیم امید اظهار داشت: من اطلاعات زیادی راجع به تیم ملی  امید ندارم. تیم ملی امید هم با اعتمادی که دوست بسیار خوبم مجیدی شد تشکیل شده و دارد زحماتی کشیده می‌شود اما چون هنوز تمرینات این تیم را ندیدم و اطلاعات زیادی ندارم اجازه بدهید اظهار نظر نکنم.

نکیسا درباره بحث انتخاب مجیدی تصریح کرد: امثال مجیدی در دوران بازی‌شان زحمات زیادی کشیدند. فرهاد مربی‌گری هم کرده. فدراسیون به این نتیجه رسیده که آقای مجیدی را استفاده کند و همین طور آقای استیلی اگر انشالله موفق شدند که باعث افتخار همگی ما است و اگر نتواستند به آن موفقیت دلخواه دست پیدا کنند قاعدتا خودشان باید پاسخگو باشند و اطلاعات چندانی در زمینه تیم ملی امید ندارم.

دروازه بان پیشین پرسپولیس در پاسخ به  سوالی پیرامون آخرین وضعیت این تیم خاطرنشان کرد: من الان یکی از مسئولین فدراسیون فوتبال هستم و اظهارنظر کردن درمورد تیم‌ها در واقع کار درستی نیست اما من همیشه خودم را یک پرسپولیسی می‌دانم چون با پرسپولیس بزرگ شدم و رشد کردم ولی دوستان استقلالی زیادی دارم و تیم استقلال را هم دوست دارم. امیدوارم پرسپولیس دوباره امسال بتواند شرایط بسیار خوبی داشته باشد و کالدرون بتواند تیم خوبی را بسازد و اینکه یک نماینده خیلی خوبی باشد در آسیا. ما این را بدانیم اگر هر تیمی از ما می‌‌رود و در سطح آسیا به تیم‌های بزرگ می‌خورد و حذف می‌شودبه دلیل امکانات، بودجه و مسائل اقتصادی‌اش حذف می‌شود و هزاران هزاران دلیل دیگر. ما بازیکنان بسیار مستعدی داریم که اگر مقداری بتوانیم برایشان هزینه کنیم موفقیت‌های بیشتری بدست می‌آوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز