مهین فرهادی زاد:

حضور بانوان‌در جایگاه داور در عرصه های بین المللی افتخاری بزرگ است

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۸:۰۶:۳۶
کد خبر: ۸۸۳۶۴۹
حضور بانوان‌در جایگاه داور در عرصه های بین المللی افتخاری بزرگ است
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در دومین نشست تخصصی دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت: تمام بانوانی که در فدراسیون ها یا استان ها مسئولیت دارند باید به گونه ای عمل کنند تا جامعه زنان ورزشکار وجود آنان را حس کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در دومین نشست تخصصی دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور که عصر امروز به میزبانی این وزارتخانه برگزار شد ضمن اشاره به مسئولیت مهم و خطیر بانوان در عرصه ورزش کشور گفت: ارائه گزارش های منظم در چنین جلساتی موجب می شود تا خلاقیت های ما شکوفا شود زیرا نواقص احتمالی در تمام سطوح را از دل چنین گزارشاتی می توان استخراج کرد.

وی افزود: حضور بانوان در جایگاه داور در عرصه های بین المللی افتخاری بس شگرف است اما باید با درک صحیح از فضای اجتماعی و ملاحظات فرهنگی ما در عرصه های مختلف حاضر شوند.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: تمام بانوانی که در فدراسیون ها یا استان ها مسئولیت دارند باید به گونه ای عمل کنند تا جامعه زنان ورزشکار وجود آنان را حس کنند. اگر نواب رییس های بانوان به صورت منظم به برگزاری  این نشست ها اهتمام بورزند تعاملی سازنده میان جامعه ورزش و مسئولین ایجاد خواهد شد که نتیجه درخشانی در بر خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز