اصغر جباری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

می‌خواهیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم/ مسابقات شورین کمپو کاراته سطح بالایی دارد

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۵:۰۷
کد خبر: ۸۸۷۹۳۴
می‌خواهیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم/ مسابقات شورین کمپو کاراته سطح بالایی دارد
مربی ایران در مسابقات بین‌المللی سازمان شورین کمپو کاراته گفت: اولین دوره مسابقات به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود و تمام تلاش ما این است که در کنار کسب مقام بهترین میزبانی را هم داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اولین دوره مسابقات بین‌المللی سازمان شورین کمپو کاراته از امروز به مدت دو روز در ورزشگاه معتمدی در دو بخش بانوان و آقایان در حال پیگیری است.

اصغر جباری، مربی تیم ایران در این دوره از رقابت ها در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: اولین دوره این مسابقات به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود و تمام تلاش ما این است که در کنار کسب مقام بهترین میزبانی را هم داشته باشیم.

او ادامه داد: بدون شک از نظر فنی مسابقات سطح بالایی دارد چرا که در رقابت‌های بین‌المللی همیشه تیم‌های محدودی اجازه  شرکت دارند بنابراین شاید از نظر کمیت تعداد کشورها پایین باشد ولی از نظر کیفیت شاهد مبارزه‌های خوبی خواهیم بود.

مهرداد رمضانی دیگر مربی ایران درباره کشورهای حاضر در این دوره از مسابقات به خبرنگار برنا گفت: استرالیا، اسپانیا، اوکراین، هند، روسیه، پاکستان، ارمنستان، ترکیه، عراق، مراکش و لبنان از جمله کشورهای حاضر در رقابت‌ها هستند. اصلی‌ترین رقبای ما از  کشور ژاپن است ولی با آمادگی که در کاراته کاهای خودمان می‌بینم قطعا نتایج قابل قبولی را از آنها خواهیم دید.

او درمورد مسابقات جهانی 2020 سبک شورین کمپو عنوان کرد: در واقع این مسابقات محک خوبی برای حضور در مسابقات جهانی است. مسابقات جهانی در هر رشته‌ای سطح بالاتری نسبت به سایر مسابقات دارد و در این زمان باقی مانده تلاش می‌کنیم زمینه حضور در این رقابت‌ها را کسب کنیم و با آمادگی کامل در سطح جهانی حاضر شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز