آخرین فرصت برای پروفسور؛

سندی که نشان می‌دهد برانکو در یک قدمی اخراج از الاهلی است+عکس

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۰:۳۲:۴۳
کد خبر: ۸۸۹۴۲۰
سندی که نشان می‌دهد برانکو در یک قدمی اخراج از الاهلی است+عکس
در حالی که برخی رسانه‌ها از پایان یافتن خطر اخراج برانکو خبر داده بودند مرد کروات در یک قدمی اخراج از باشگاه الاهلی عربستان قرار دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ روز گذشته منابع مطلع در مصاحبه با روزنامه سعودی الشرق الاوسط گفتند که تصمیم گیران باشگاه الاهلی عربستان به برانکو مربی تیم آخرین فرصت را دادند تا وضعیت تیم را اصلاح کند و در مسابقه بعدی تیم در سوپرکاپ که قرار است شنبه آتی برابر الاتفاق بازی کند، نتیجه بهتری بگیرد.

مدیریت باشگاه الاهلی قبل از تصمیم گیری نهایی برای لغو قرارداد برانکو به وی فرصت داده تا در بازی های بعدی تیم عملکرد خود را بهبود ببخشد.

 

ffvhfvh

مدیران الاهلی تصمیم گرفته اند اگر وضعیت تیم به همین منوال پیش برود و به لحاظ فنی بهبود نیابد، تمهیدات لازم برای ایجاد یک سری تغییرات را پس از هفته دوم بازی ها و استراحت دو هفته ای را اتخاذ خواهد کرد. پس از هفته دوم رقابت ها، مسابقات به سبب حضور تیم ملی فوتبال عربستان در رقابت های انتخابی جام جهانی دو هفته به تعویق می افتد.

از سوی دیگر،  منصور بن مشعل سرپرست باشگاه الاهلی با برانکو سرمربی کروات تیم در حضور احمد الصائغ رئیس هیات مدیره و احمد بامعوضه مدیر اجریی باشگاه به منظور بررسی عملکرد ضعیف تیم در نخستین بازی سوپرکاپ امیرمحمدبن سلمان برابر تیم العداله نشستی را تشکیل دادند.

سرپرست تیم از برانکو تقاضا کرد که با اتخاذ راه کارهای فوری اشتباهات تیم را اصلاح و توازن را به تیم بازگرداند تا راه دست یابی به پیروزی و تحقق رویایی تیم برای دوستداران باشگاه به حقیقت بپیوندد.

به نوشته این روزنامه، شمار زیادی از هواداران باشگاه الاهلی پس از بازی نخست تیم خود در سوپرکاپ امیرمحمد بن سلمان در برابر تیم العداله از عملکرد برانکو انتقاد و از بازی تیم خود براز نارضایتی کردند.

برانکو سرمربی تیم الاهلی پس از مساوی تیم خود در برابر تیم العداله در یک کنفرانس مطبوعاتی گفته بود: فقط سرمربی تیم، مسئول انتخاب ترکیب اصلی تیم است.

برانکو افزود: با احترام به همه بازیکنان حاضر در این تیم و ستاره هایی که از آنان صحبت می شود، بازی های نخست تیم همیشه همراه با شگفتی است و علاوه بر این که در بازی نخست خود بودیم با کمی بدشانسی نیز مواجه شدیم.

وی گفت: قبول دارم اشتباهاتی در انتخاب بازیکنان میانی رخ داده اما فرصت های بسیاری در طول دو نیمه به ما دست داد و بازیکنان از آن ها استفاده نکردند.

برانکو در پایان مصاحبه خود از هواداران باشگاه به علت کسب نتیجه ضعیف عذرخواهی کرد و گفت هنوز در ابتدای راه هستیم و اشتباهات خود را اصلاح خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز