در حضور کودکان اوتیسم؛

تمرینات آماده‌سازی تیم ملی کاراته پیگیری شد

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۵:۳۴:۱۹
کد خبر: ۸۹۲۸۰۹
تمرینات آماده‌سازی تیم ملی کاراته پیگیری شد
امروز و با حضور تعدادی از کودکان اوتیسم در اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته آقایان، تمرینات این تیم در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، طبق هماهنگی های صورت گرفته بین فدراسیون کاراته و انجمن اوتیسم ایران، تعدادی از کودکان اوتیسم با حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته آقایان، با اردونشینان این تیم دیدار، گفتگو و در برنامه های تدارک دیده شده شرکت کردند.

12 اردونشین تیم ملی کاراته که پیش از این دو مرحله اردوی آماده سازی خود را برای حضوری قدرتمند در لیگ جهانی کاراته‌وان ژاپن برگزار کرده اند، از روز سه‌شنبه 5 شهریورماه، سومین مرحله از اردوهای خود را  آغاز کرده اند.

ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، بهمن عسگری، امیر مهدی زاده، علی اصغر آسیا بری، مجید حسن نیا، مهدی خدابخشی، صالح اباذری، مهدی قراری زاده، سید علی کریمی، مهدی آشوری و امیر رضا میرزایی، اعضای تیم ملی کاراته را در این اردو تشکیل می دهند.

آکادمی ملی المپیک به صورت هم زمان میزبان اردوهای آماده سازی تیم آقایان و بانوان این رشته ورزشی می باشد. پنجمین مرحله از لیگ جهانی کاراته وان طی روزهای 15 لغایت 17 شهریور ماه در توکیو ژاپن برگزار خواهد شد.

نظر شما