در مسابقات کافا به نتیجه فکر نمی‌کنیم؛

مهینی: آینده‌های فوتبال بانوان ارزیابی می‌شوند

۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۳:۱۴:۲۳
کد خبر: ۸۹۵۲۴۵
مهینی: آینده‌های فوتبال بانوان ارزیابی می‌شوند
سرمربی تیم فوتبال زیر 15 سال دختران گفت: مسابقات کافا باعث می شود تا بازیکنان تجربه کسب کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، شادی مهینی، سرمربی تیم فوتبال زیر 15 سال دختران گفت: رقابت با تیم های تاجیکستان و قرقیزستان و ازبکستان باعث می شود تا ملی پوشان تجربه کسب کنند و کادر فنی بازیکنان را محک بزند.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه در این رده سنی نیاز به استعدادیابی داشتیم در رقابت های المپیاد که به میزبانی کردان بود 40 بازیکن را انتخاب و به اردوی اول دعوت کردیم. 34 بازیکن و 6 دروازبان در اردوی اول زیر نظر کادر فنی تمرین کرده و در اردوی دوم که متصل به اعزام است 26 نفر را انتخاب کردیم تا کارهای تکنیکی وتاکتیکی را کار کنیم.

مهینی بیان کرد: بازیکنان نیاز به کسب تجربه دارند تا بتوانند بهترین عملکرد را در آینده داشته باشند. در واقع در مسابقات کافا به نتیجه فکر نمی کنیم و این بازی ها باعث می شود تا آینده های فوتبال بانوان ارزیابی می شوند.

وی در پایان گفت: ازبکستان سبک بازی اروپایی دارد و قوی است، تیم قرقیزستان هر سال شرکت می کند اما سطح شان مقداری ضعیف تر است و تیم تاجیکستان حریف سر سختی برایمان محسوب می شود. مسابقات کافا بیشتر جنبه محک و ارزیابی بازیکنان است تا بتوانیم  پشتوانه سازی خوبی برای تیم ملی زیر 16 سال را که در سال آینده رقابت های مقدماتی آسیا دارد، آماده کنیم.

نظر شما