رضا صابونچی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مسابقات تدارکاتی توکیو شانس خوبی برای پاروزنان است/ مجللی تا اردیبهشت سال آینده شانس کسب سهمیه دارد

۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۹:۳۸:۰۲
کد خبر: ۸۹۶۱۴۰
مسابقات تدارکاتی توکیو شانس خوبی برای پاروزنان است/ مجللی تا اردیبهشت سال آینده شانس کسب سهمیه دارد
دبیر فدراسیون قایقرانی کشورمان گفت: مسابقات تدارکاتی توکیو شانس بسیار خوبی برای بچه‌های ما است تا بتوانند خود را در دریاچه بازی‌های المپیک و در همان شرایط بسنجند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا صابونچی، دبیر فدراسیون قایقرانی درگفتگو با خبرنگار برنا درخصوص حضور عادل مجللی و شهلا بهروزی‌راد در مسابقات تدارکاتی توکیو بیان کرد: این مسابقات هم برای تست دریاچه و هم یک ایونت برای ورزشکاران است که دو قایقران ما از طرف کمیته بین‌المللی المپیک به رقابت‌ها دعوت شدند و همراه مهدوی‌نیا، مربی تیم ملی، به مدت یک هفته در توکیو حضور خواهند داشت. کمیته بین‌المللی المپیک براساس امتیازات سال قبل، نفرات را دعوت کردند، باتوجه به اینکه مجللی سال گذشته مدال برنز قهرمانی جهان را کسب کرده از او دعوت شده است.

وی افزود: این ایونت یک مسابقه رسمی نیست و فقط برای تست دریاچه برگزار می‌شود. هر دوره قبل از المپیک همچین اتفاقی می‌افتد، افراد دعوت می‌شوند و تست ایونت می‌دهند که هم دریاچه و کادر برگزاری مسابقات برای المپیک آماده شوند.

صابونچی عنوان کرد: مجللی تا اردیبهشت سال بعد در دو مسابقه قهرمانی آسیا و کاپ جهانی شانس کسب سهمیه دارد، محمدنبی رضایی و ورزشکاران ما در اردو برای این مسابقات آماده می‌شوند. یعنی ما هنوز دو شانس دیگر در رشته آب‌های آرام و روئینگ برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو داریم.

دبیر فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: اردوی تیم‌های ملی ما از روز 21 شهریور آغاز خواهد شد و تا پایان فروردین سال آینده ادامه دارد. روز 5 و 6 اردیبهشت 99 آخرین شانس ما برای کسب سهمیه است.

او گفت: سال آینده مسابقات المپیک در همین دریاچه و با همین شرایط برگزار خواهد شد، به همین دلیل این ایونت تدارکاتی فرصت بسیار خوبی برای بچه‌ها است تا بتوانند سطح آمادگی خود را در دریاچه بسنجند و این موضوع کمک بسیار بزرگی به مجللی و بهروزی‌راد کند.

نظر شما