مسابقات قهرمانی پارا شنا جهان؛

ایزدیار در رده دوازدهم قرار گرفت

۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۳:۵۷:۱۹
کد خبر: ۸۹۶۸۷۲
ایزدیار در رده دوازدهم قرار گرفت
ملی‌پوشان پارا شنا کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان با حریفان خود به رقابت پرداختند و در رده‌ های دوازدهم و سیزدهم قرار گرفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، رقابت‌های قهرمانی جهان پارا شنا از روز دوشنبه با حضور ۶۰۰ ورزشکار در لندن آغاز شده است. در ادامه این مسابقات، شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی نژاد در مرحله مقدماتی ماده ۱۰۰ متر آزاد کلاس S10 با حریفان خود به رقابت پرداختند. ایزدیار با ثبت رکورد ۵۷ ثانیه و ۴۲ صدم ثانیه در رده های دوازدهم ایستاد و ضیغمی نژاد نیز با زمان ۵۹ ثانیه و ۷۶ صدم ثانیه سیزدهم شد. بر همین اساس ملی پوشان کشورمان از راهیابی به فینال این مسابقات باز ماندند.

در ادامه رقابت‌های قهرمانی جهان پاراشنا و در روز شنبه، سینا ضیغمی‌نژاد و شاهین ایزدیار در ماده ۱۰۰ متر قورباغه با حریفان خود به رقابت می پردازند. تیم ملی پارا شنا جانبازان و معلولین کشورمان با ترکیب شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی‌نژاد و هدایت مهدی ضیایی به‌عنوان مربی، در این رقابت‌ها حضور دارد. مسابقات برای دومین بار است که در لندن برگزار می‌شود و تا ۲۴ شهریور ادامه دارد. در این رویداد سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو توزیع می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز