اگر بازیکنی در پست دیگر هم بازی کند، مگر کفر می‌شود؛

ویسی: به ادامه راه چشم داریم/ سعی می‌کنیم سه امتیاز را در بوشهر حفظ کنیم

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۹:۱۵:۵۶
کد خبر: ۸۹۷۷۳۳
ویسی: به ادامه راه چشم داریم/ سعی می‌کنیم سه امتیاز را در بوشهر حفظ کنیم
سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: در مقابل تماشاگران‌مان سعی می‌کنیم با تمرکز بالا سه امتیاز را در بوشهر حفظ کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالله ویسی سرمربی شاهین شهرداری بوشهردر نشست خبری پیش از دیدار با پیکان در هفته سوم لیگ برتر گفت: هر دو تیم محکوم به برد هستند. فکر می کنم یک بازی زیبا را مشاهده کنیم. ما میزبان هستیم و در مقابل تماشاگران‌مان سعی می‌کنیم با تمرکز بالا سه امتیاز را در بوشهر حفظ کنیم.

سرمربی شاهین بوشهر خاطرنشان کرد: قرار شده یک مربی به جمع کادرفنی اضافه شود که این اتفاق نیافتاده است. امیدوارم که مشکلات حل شود.

وی با بیان اینکه پیش از شروع لیگ برتر بودجه ۲۵ میلیاردی را برای کسب سهمیه آسیا در نظر گرفته بود، گفت: در نهایت با ۱۰ میلیارد تومان این تیم را آماده کردیم. هزینه تمام عوامل تیم ۱۰ میلیارد تومان شده است. نسبت به بودجه بازیکنان مدنظر خودمان را گرفتیم. اگر ۲۵ میلیارد تومان تامین می‌شد، بازیکنان مطلوب تری را می گرفتیم. من نگفتم که بازیکنی در حد تیم ملی گرفتم.

ویسی در واکنش به اینکه این تیم در برخی از پست‌ها دچار کمبود بازیکن است، اظهار کرد: در هر پست ۲ بازیکن جذب می کنیم. هر تیم محلی هم چنین روشی را دارد. در هر پست دو بازیکن می خواهیم. اگر بازیکنی در پست دیگر هم بازی کند، مگر کفر می‌شود؟ من در انزلی در یک بازی دروازه بان هم بوده‌ام. در برخی بازی‌ها این اتفاقات رخ می‌دهد. اگر ماشین شما دم در باشد و سکته کنید و بمیرید، یکی دیگر سوار می‌شود. وقتی بازیکنی مصدوم می‌شود، باید بازیکن دیگری جایش بگذارم. بازیکنی را از خیابان را که نمی توانم سرجایش بگذارم.

ویسی تاکید کرد: ما به ادامه راه چشم داریم. هیچ تیمی با دو باخت سقوط نمی‌کند و تیم هم با ۱۰ پیروزی قهرمان نمی‌شود. من تجربه پنج باخت متوالی را هم دارم. سابقه ۱۵ بازی نباختن را هم ندارم. این موضوع برای کسانی که دنبال یکسری مسائل هستند، بزرگ شده است. آمادگی ما در تمرینات بسیار خوب است ولی در بازی اتفاقاتی رخ می‌دهد که نتیجه خوبی نمی‌گیریم.

سرمربی شاهین بوشهر با اشاره به پیروزی ۳ بر ۲ رئال مادرید مقابل لوانته گفت: رئال سه گل به رقیب مهمانش زده بود اما اتفاقاتی افتاد که این تیم در شهر خودش دو گل خورد. باید همه شرایط را در نظر گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز