مربیانی کارهای اشتباهی را با وزنه‌برداران جوان انجام می‌دهند؛

مرادی: نباید در باد قهرمانی خوابید/ هرکسی می‌خواهد به المپیک برود باید امتیازات لازم را بگیرد

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۴:۱۱:۴۲
کد خبر: ۸۹۸۱۳۸
مرادی: نباید در باد قهرمانی خوابید/ هرکسی می‌خواهد به المپیک برود باید امتیازات لازم را بگیرد
رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: هر کسی می خواهد به المپیک برود باید امتیازات لازم را بگیرد و فدراسیون جهانی نفرات را انتخاب می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی مرادی در نشست خبری فدراسیون وزنه برداری بیان کرد: تیم وزنه برداری عازم مسابقات قهرمانی جهان است. مسابقات امسال بسیار سخت خواهد بود. البته با تمام زحماتی که کادرفنی و ورزشکاران کشیده اند خوشبین هستیم امسال هم دل مردم را شاد کنیم. ستاره های بزرگی از این تیم در می آیند و مردم منتظر سورپرایز باشند.

مرادی درمورد گلایه کیانوش رستمی از هزینه های زیادی که کرده گفت: اجازه می خواهم به این موارد و موارد مشابه پاسخی ندهم و سوالات حاشیه‌ای نباشد. می خواهیم تیم آرامش خوبی داشته باشد. مسائل پشتیبانی به مدیریت بر می گردد. کیانوش رستمی جزو گروه سوم به جهانی اعزام می شود.  از دوستان رسانه ای می خواهم مثبت ببینند و باید به شکل خوبی به تیم روحیه دهیم.

او درمورد حضور نداشتن رستمی در نشست خبری گفت: ما به او اطلاع دادیم. شرایط تمرینی او خاص است یا حالا صلاح ندانسته شرکت کند. ما هم اصراری نداریم تا آرامشش بهم نخورد.

رییس فدراسیون در پاسخ به این پرسش که با توجه به بیماری اش مشکلی برای حضور در قهرمانی جهان ندارد، تاکید کرد: من شنیدم گفته اند سکته کرده ام در حالی که من مانند بقیه بیمار شدم و بخاطر ناراحتی ریوی در بخش مراقبت های ویژه بستری شدم. البته شرایطم الان خوب است و پزشک هم گفت مشکلی برای اعزام ندارم و همراه گروه اول امشب به قهرمانی جهان می روم.

مرادی در پاسخ به سوال خبرنگار برنا مبنی بر اینکه با توجه به محدویت جهت اعزام چه برنامه ای درمورد نحوه انتخاب نفرات اعزامی به المپیک گفت: هر کسی می خواهد به المپیک برود باید امتیازات لازم را بگیرد و فدراسیون جهانی نفرات را انتخاب می کند. از این رو  نباید کسی در باد قهرمانی بخوابد و در مسابقات گزینشی المپیک باید بالاترین امتیاز را بگیرد.

او  درمورد مثبت شدن تعدادی تست دوپینگ در قهرمانی کشور  گفت: ما در این زمینه خیلی جدی عمل می کنیم و در تمام شهرستان ها نیز مبارزه با  دوپینگ پیگیری می‌شود. می‌دانیم مربیانی دارند کارهای اشتباهی را با وزنه برداران نوجوان و جوان انجام می دهند. ما خودمان خواستیم مثبت شدن تست ها اطلاع رسانی شود و  ما خودمان به نادو اصرار کردیم که تست گرفته شود و نادو هم همکاری کرد.  

مرادی درمورد رایزنی با مسئولان جهانی در حاشیه مسابقات قهرمانی جهان تاکید کرد: ما در مسابقات قهرمانی جهان فقط صرفا شرکت در رقابتها را نخواهیم داشت و رایزنی را با افراد در بدنه فدراسیون جهانی خواهیم داشت. یکی از محورها بحث آموزش است و صحبت می کنیم مدرسان خارجی برای بانوان بیایند. همچنین از مدرسان برای آنتی دوپینگ دعوت می کنیم.

خبرنگار میدانی: علی شفیعی جم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز