حافظ قشقایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

وزنه‌بردار کره‌ای، رقیب اصلی‌ام در مسابقات جهانی است/ می‌خواهم بعد از نصیری دوباره تاریخ‌سازی‌کنم

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۵:۴۵:۱۹
کد خبر: ۸۹۸۱۷۰
وزنه‌بردار کره‌ای، رقیب اصلی‌ام در مسابقات جهانی است/ می‌خواهم بعد از نصیری دوباره تاریخ‌سازی‌کنم
ملی‌پوش تیم وزنه‌برداری گفت: اکثر حریفان شناخته شده هستند. یکی از آنها وزنه بردار کره شمالی است که یکی از اسطوره‌های تاریخ وزنه برداری است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مسابقات جهانی وزنه‌برداری از روز 27 شهریورماه در تایلند آغاز می شود و تیم ملی کشورمان متشکل از تیم آقایان و بانوان امروز کشور را به مقصد تایلند ترک خواهد کرد که در این مسابقات حضور پیدا کند.

حافظ قشقایی، ملی‌پوش وزن 55 کیلوگرم کشورمان که در این مسابقات حضور خواهد داشت، درباره وضعیت خود در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: اولین بار است که به این مسابقات اعزام می‌شوم.  اردوهایمان از اول خرداد شروع شده و تقریبا نزدیک به چهار ماه است که در اردو حضور داریم و خداراشکر با زحمت کادرفنی و ورزشکاران به آمادگی خوبی رسیدیم و امیدواریم بتوانیم رکوردی که در تمرینات ثبت کردیم در مسابقات هم تکرار کنیم و پرچم ایران را در تایلند بالا ببریم.

قشقایی در پاسخ به این سوال که چه اندازه از حریفان خود شناخت دارد، گفت: اکثر حریفان شناخته شده هستند. یکی از آنها وزنه‌بردار کره شمالی است که یکی از اسطوره‌های تاریخ وزنه برداری است و بعد از آن هم وزنه‌بردار قزاقزستان، ویتنام و عربستان هستند که در سال‌های اخیر در سطح جهان و آسیا همیشه مدال‌آور بودند و رقابت سختی با آنها دارم برای کسب مدال.

وی خاطرنشان کرد: از همان اول که وزنه‌برداری را شروع کردم با توجه به فیزیک بدنی‌ام یکی از الگو‌هایی  که داشتم نصیری بود و این آرزو را داشتم که بتوانم بعد از او در این وزن اولین نفری باشم که در مسابقات جهانی به مدال دست پیدا کنم.

قشقایی در پاسخ به این سوال که در مسابقات جهانی چه نتیجه‌ای را کسب خواهد کرد، اظهار داشت: نمی‌توانم قولی بدهم چون ورزش وضعیت قابل پیش‌بینی ندارد ولی امیدوار هستیم این اتفاق بیفتد و بتوانم دل مردم ایران را شاد کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز