الهام حسینی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

قول کسب مدال نمی‌دهم/ وجود مربی خارجی به رشد وزنه‌برداری کمک می‌کند/ فدراسیون حمایت لازم را از بانوان دارد

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۹:۱۹:۵۱
کد خبر: ۸۹۸۱۸۷
قول کسب مدال نمی‌دهم/ وجود مربی خارجی به رشد وزنه‌برداری کمک می‌کند/ فدراسیون حمایت لازم را از بانوان دارد
ملی‌پوش وزنه‌برداری گفت: اگر اتفاقی نیفتد و خوب پیش برویم، برای سال آینده در مسابقات آسیایی می‌‌توانیم انتظار مدال را داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مسابقات جهانی وزنه‌برداری از روز 27 شهریورماه در تایلند آغاز خواهد شد و تیم ملی کشورمان متشکل از تیم آقایان و بانوان امروز کشور را به مقصد تایلند ترک می کند که در این مسابقات حضور پیدا کند.

الهام حسینی، ملی‌پوش وزن 71 کیلوگرم که یکی از نماینده‌های کشورمان در این مسابقات است در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص آمادگی‌اش برای مسابقات اظهار داشت: اردوها از 20 خرداد شروع شده است. گاهی برای مسابقات کشوری از اردو خارج شدیم و دوباره برگشتیم تا به امروز اردو خیلی خوب برگزار شده و کاملا از ما حمایت کردند. رئیس فدراسیون، نایب رئیس و همه عوامل فدراسیون تلاش‌شان این بوده که اردو با کیفیت بالا برگزار شود و نسبت به قبل شرایط‌‌مان خیلی  بهتر شده و راضی هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شناختی از حریفان دارند یا خیر، گفت: حریفان را کامل می‌شناسیم، بالاخره به خاطر شبکه‌های مجازی، اینستاگرام، پیج‌هایشان را داریم و تمریناتشان را دنبال می‌‌کنیم و کارهایی که دارند انجام می‌دهند و سعی می‌کنیم روز به روز به آنها نزدیک‌تر شویم.

حسینی با اشاره به حساسیت فدراسیون جهانی درباره دوپینگ خاطرنشان کرد: همه ملی‌پوشان در مسابقات کشوری که حضور داشتند تست دوپینگ را انجام دادند و در اردوی آخر از ما تست دوپینگ گرفته شد. فدراسیون دراین خصوص نظارت لازم را دارد که سهوا کسی دچار مشکل نشود.

ملی‌پوش وزنه‌برداری در پاسخ به این سوال که آیا قول کسب مدال را خواهد داد، خاطرنشان کرد: خیر، قول کسب مدال نمی‌دهیم. وزنه‌برداری رشته سنگینی است و نیاز دارد که چند سال در آن تلاش کنیم. اگر اتفاقی نیفتد و خوب پیش برویم، برای سال آینده در مسابقات آسیایی می‌‌توانیم انتظار مدال را داشته باشیم.

حسینی همچنین درباره وضعیت کادرفنی تیم بانوان اظهار داشت: تا به الان از تجربیات مربیان آقا استفاده کردیم و آنها از ما حمایت کردند و واقعا ممنونیم. با توجه به فیزیولوژی که خانم‌ها دارند مربی اگر خانم باشد بهتر است ولی تا الان راضی بودیم. قطعا اگر مربی خارجی زن باشد چون آشنایی بیشتری نسبت به این رشته دارند بهتر است در تیم ملی حضور داشته باشند هرچند تا الان هم  راضی بودیم و همه تلاش‌شان را برای ما انجام داده‌اند. تشکر می‌کنم از مجموعه فدراسیون که همه‌جوره حمایت کردند و با حمایت‌های بیشترشان بتوانیم خودمان را به رقیبان‌مان نزدیک‌تر کنیم و به سکو نزدیک شویم و مدال بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز