هاجر دباغی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

آرزویم این بود که بازیکن سپاهان شوم/ به‌خاطر حرفه‌ای‌گری سفید امضا کردم/ عملکرد تیم نوجوانان در جام کافا قابل تحسین است

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۱:۰۹
کد خبر: ۸۹۸۲۱۳
آرزویم این بود که بازیکن سپاهان شوم/ به‌خاطر حرفه‌ای‌گری سفید امضا کردم/ عملکرد تیم نوجوانان در جام کافا قابل تحسین است
ملی‌پوش فوتبال بانوان گفت: بخاطر حرفه‌ای شدن فوتبال تصمیم گرفتم با تیم سپاهان قرارداد سفید امضا کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هاجر دباغی، ملی‌پوش فوتبال بانوان که برای فصل جدید لیگ برتر با تیم سپاهان قرارداد سفید امضا کرد، در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: به چند دلیل تصمیم گرفتم با سپاهان سفید امضا کنم. بنده از دوران کودکی علاقه زیادی به تیم سپاهان داشتم و همیشه جزو آرزوهایم بود بازیکن این تیم باشم. از طرفی به خاطر اعتمادی که به مسئولین این باشگاه دارم و چون می‌خواستم فوتبال بانوان هم به سمت حرفه‌ای شدن قدم بردارد تصمیم گرفتم این کار را انجام بدهم. در طول همه این سال‌ها شاهد حمایت مسئولین باشگاه از فوتبال بانوان بودم و امسال هم قطعا این حمایت‌ها را شاهد خواهیم بود.

او درمورد فصل جدید لیگ برتر نیز گفت: امروز قرعه کشی مسابقات انجام خواهد شد تیم خوزستان تا جایی که می‌دانم امسال به لیگ صعود کرده ولی فعلا مشکلاتی دارد که شاید نخواهد در لیگ برتر فعالیت کند. امیدوارم امسال لیگ منظمی داشته باشیم.

دباغی درخصوص وضعیت سپاهان در لیگ اظهار کرد: امسال دومین سالی است که تیم‌ها به صورت پویا در لیگ فعالیت می‌کنند همه این عوامل نشان دهنده پیشرفت فوتبال بانوان است. قطعا هدف ما قهرمانی در لیگ است و برای رسیدن به این عنوان تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

بازیکن سپاهان درمورد عملکرد تیم نوجوانان در تورنمنت کافا گفت: من با مهینی، سرمربی نوجوانان، در اولین دوره‌ای که به تیم‌ملی دعوت شدم کار کردم. به نظرم خیلی خوب می‌توانند در رده پایه نتیجه گیری کنند. تا جایی که می‌دانم این تیم بدون هیچ برنامه‌ تدارکاتی به این بازی‌ها اعزام شده بنابراین کسب دو برد آن هم مقابل تیم‌هایی مانند تاجیکستان و قرقیزستان قابل تحسین است.

نظر شما