کیانا کمال‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هزینه خرید پارو برای قایقرانان زیاد است/ نمی‌توان نتایج مسابقات قهرمانی آسیا را پیش‌بینی کرد

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۹:۳۳:۱۷
کد خبر: ۸۹۹۸۹۹
هزینه خرید پارو برای قایقرانان زیاد است/ نمی‌توان نتایج مسابقات قهرمانی آسیا را پیش‌بینی کرد
پاروزن تیم ملی کایاک ایران گفت: پاروهای ما شخصی است و خودمان باید آن‌ها را تهیه کنیم اما قایق را فدراسیون در اختیار ما قرار می‌دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کیانا کمال‌زاده، پاروزن تیم ملی کایاک ایران در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت اردوهای تیم ملی بیان کرد: اردوهای ما تازه شروع شده و خداراشکر وضعیت و شرایط اردو بسیار خوب است. طبق برنامه‌ریزی کادرفنی قرار است تمرینات تا مسابقات آسیایی که رقابت‌های کسب سهمیه المپیک است به صورت مداوم و منظم ادامه داشته باشد. این تورنمنت در فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود.

وی افزود: اردوها از اوایل فروردین شروع شد اما برای مسابقات قهرمانی جهان که بچه‌ها رفتند، یک وقفه افتاد اما دور جدیدی از اردوها تازه آغاز شده است. روند روبه پیشرفتی تا به حال داشتیم و خداراشکر رکوردهایمان روز به روز بهتر می‌شود، امیدوارم در مسابقات کسب سهمیه بتوانیم رکورد خوبی ثبت کنیم.

کمال‌زاده اظهار داشت: این که در زمستان اردو نداشتیم می‌تواند تأثیر بدی در عملکرد ما داشته باشد چون که افت بدنی شدیدی داشتیم اما خوشبختانه در این مدت کوتاهی که اردوها برگزار شده است به خاطر تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم، توانستیم به آمادگی برسیم.

پاروزن تیم ملی کایاک گفت: نمی‌توان نتایج مسابقات قهرمانی آسیا را پیش‌بینی کرد چون تیم‌های دیگر هم خیلی خوب تمرین می‌کنند و ماهم تقریبا زمان زیادی تا مسابقات داریم. پاروهای ما شخصی است و خودمان باید آن‌ها را تهیه کنیم اما قایق را فدراسیون در اختیار ما قرار می‌دهد. هزینه خرید پارو زیاد است اما هیات‌های استان می‌توانند کمکی در قبال این هزینه‌ها کنند. پارو و قایق در رکوردها و تایم‌هایی که می‌‌خواهیم ثبت کنیم، تاثیر زیادی دارد.

نظر شما