تراکتور ۱-۰ گل‌گهر؛

صعود شاگردان دنیزلی به رده دوم/ مظاهری بازهم کلین‌شیت کرد

۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۸:۲۶:۴۳
کد خبر: ۹۰۰۴۴۶
صعود شاگردان دنیزلی به رده دوم/ مظاهری بازهم کلین‌شیت کرد
تیم تراکتور در بازی خانگی خود در هفته چهارم لیگ برتر مقابل گل گهر به پیروزی یک بر صفر دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در اولین بازی هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امروز از ساعت 17:30 دو تیم تراکتور و گل‌گهر در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به مصاف هم رفتند.

شاگردان دنیزلی در نیمه نخست بیش از رقیب خود صاحب توپ و میدان بودند و توانستند با ارایه بازی شناور، موقعیت‌های گلزنی متعددی روی دروازه گل گهر ایجاد کنند. تیم حریف بازی تدافعی را در دستور کار قرار داده بود و بازیکنان این تیم نیم نگاهی به ضد حملات داشتند. نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم این تیم تراکتور بود که بازهم توپ و میدان را در اختیار داشت و حملات خود را آغاز کرد. احسان حاج صفی در دقیقه 59 از سمت راست نفوذ خطرناکی به داخل محوطه جریمه حریف داشت که ضربه این بازیکن را دروازه‌بان حریف دفع کرد، اما در ادامه این توپ برگشتی به دفاع گل گهر برخورد کرد و توپ وارد دروازه شد. در دقیقه 73 نیز بازیکن گل گهر داخل محوطه جریمه روی کوین فورچونه مرتکب خطای پنالتی شد که ساسان انصاری این ضربه پنالتی را از بالای دروازه به بیرون زد.

در ادامه بازی بازیکنان گل گهر تلاش زیادی برای جبران نتیجه داشتند ولی در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

نزدیک به ۳۰ هزار هوادار از این بازی استقبال کرده‌اند. سید عبدالله حسینی و مهرداد بایرامی از گل گهر و محمدرضا خانزاده از تراکتور با کارت زرد داور جریمه شدند.

تراکتور با این پیروزی 8 امتیازی شد و موقتا به رده دوم جدول صعود کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز