مجید غلامی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بچه‌ها تجربه بیشتری می‌داشتند، اضطراب مانع کار آن‌ها نمی‌شد/ برخورد با ژاپن در اولین بازی بدشانسی محض بود

۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۱:۲۱:۵۳
کد خبر: ۹۰۶۳۹۵
بچه‌ها تجربه بیشتری می‌داشتند، اضطراب مانع کار آن‌ها نمی‌شد/ برخورد با ژاپن در اولین بازی بدشانسی محض بود
سرمربی تیم ملی واترپلو جوانان ایران گفت: عملکرد بچه‌ها خوب بود اما اگر تجربه حضور در مسابقات خارجی را داشتند، اضطراب مانع کار آن‌ها نمی‌شد و می‌توانستیم دوم شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجید غلامی سرمربی تیم ملی واترپلو جوانان طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص عملکرد تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: سطح این دوره از رقابت‌ها بسیار بالا بود، چون این مسابقات انتخابی قهرمانی جهان نیز محسوب می‌شد. بهترین نفرات آسیا در این تورنمنت حضور داشتند. تیم ما هم پیش از این رقابت‌ها یک مرحله اردوی دو ماه و نیمی منسجم و سنگین داشت. به دلیل این که سن بچه‌ها کم بود و محدودیت‌هایی که داشتیم، نتوانستیم مسابقات برون مرزی و اردوی تدارکاتی داشته باشیم. همچنین در شروع مسابقات با دو تیم خوب آسیا مثل ژاپن و قزاقزستان برخورد کردیم و بچه‌ها مقداری استرس داشتند.

وی افزود: اما خداراشکر در هر بازی بچه‌ها بهتر شدند و توانستیم تیم‌های چین، سریلانکا، ازبکستان و هند را شکست دهیم و با قزاقزستان مساوی کردیم. در کل عملکرد بچه‌ها خوب بود اما اگر تجربه حضور در مسابقات خارجی را داشتند، اضطراب مانع کار آن‌ها نمی‌شد و می‌توانستیم دوم شویم. اولین باری بود که این بچه‌ها به رقابت‌های برون مرزی اعزام شده بودند. چهارتا از بازیکنان این تیم در دوره بعدی هم می‌توانند در رده سنی جوانان شرکت کنند.

غلامی اظهار داشت: حدود 10 ماه دیگر مسابقات جهانی را پیش رو داریم که شرایط آن بسیار خاص‌تر است و تیم‌های برتر دنیا در آن شرکت می‌کنند. اگر تیم رها نشود، از همین الان برای آن برنامه‌ریزی کنند و تمرینات خود را انجام دهند، قطعا این جوانان در آینده می‌توانند به تیم ملی بزرگسالان در المپیک یا مسابقات کمک کنند.

سرمربی تیم ملی واترپلو جوانان در پایان گفت: بازی اول ما با تیم ژاپن بود که 4 سال در اردو تمرینات بسیار خوبی برای این مسابقات داشتند و می‌توان گفت خودشان را یک سر و گردن از واترپلوی آسیا جدا کرده است. متأسفانه ما در اولین مسابقه‌ به همچین تیمی خوردیم و علاوه بر این کاپیتانمان هم آسیب دیده بود. اگر اولین بازی‌ ما به ژاپن و قزاقستان نمی‌خورد و در انتهای مسابقات با آن‌ها بازی می‌کردیم، قطعا نتایج بهتری کسب می‌شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز