پایان مسابقات والیبال یادواره آیت‌اله هاشمی رفسنجانی؛

تیم سازمان ورزش قهرمان شد

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۹:۳۸:۴۸
کد خبر: ۹۰۸۷۹۱
تیم سازمان ورزش قهرمان شد
مسابقات والیبال بانوان شهر تهران یادواره آیت‌اله هاشمی رفسنجانی، جام همبستگی با قهرمانی سازمان ورزش شهرداری تهران به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، رقابت های والیبال بانوان پایتخت با مشارکت سازمان ورزش و مناطق  7 و 19 شهرداری و به میزبانی این سازمان با حضور 30 تیم متشکل از بازنشستگان و کارمندان با حضور "محسن هاشمی"، رییس و "امانی"، عضو شورای اسلامی شهر تهران، "سیاوشی"، نماینده مجلس شورای اسلامی،"فرهادی زاد"، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، "طاهریان"، نایب رییس کمیته ملی المپیک،"روحی"، نایب رییس فدراسیون ورزش های همگانی، "واثقی"، فرماندار شهرستان قدس و "عفت مرعشی" و "فائزه هاشمی" همسر و دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی و روسای فدراسیون ها و هیات های ورزشی برگزار شد.

بر این اساس، در دیدار رده بندی، تیم های "آرتمی" و "همبستگی" به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم آرتمی به پایان رسید.

دو تیم "سازمان ورزش" و "نامداران" نیز در بخش فینال باهم رقابت کردند و تیم سازمان ورزش با غلبه برحریف خود توانست عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

در اختتامیه مسابقات والیبال بانوان پایتخت که روز 15 مهرماه در باشگاه پیام واقع در منطقه 7 شهرداری برگزار شد، رباطی، سرپرست سازمان ورزش شهرداری و برخی معاونان و مدیران این سازمان و نیز فائزه دولتی،  معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 7 و تنی چند از مدیران ارشد این منطقه حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز