آرامشی که به جامعه تزریق می‌شود نتیجه ورزش است؛

فرهادی زاد: هیچ فضایی امن‌تر از ورزش برای زنان وجود ندارد

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۲:۳۳:۲۵
کد خبر: ۹۱۱۰۹۷
فرهادی زاد: هیچ فضایی امن‌تر از ورزش برای زنان وجود ندارد
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: ثابت شد که ورزش محیط بسیار امنی است و خانواده ها به راحتی فرزندان جوان و نوجوان حتی نونهال خود را به این محیط می آورند و در کمال آرامش یک مسابقه را می‌بینند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهین فرهادی زاد، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص حضور گسترده و بدون حاشیه تماشاگران زن در استادیوم ازادی در جریان دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کامبوج گفت: ابتدا وظیفه داریم از حضور بی نظیر تمام بانوان که با حفظ شان یک زن مسلمان در این بازی حضور پیدا کردند و به تشویق تیم ملی کشورشان برای کسب نتیجه مطلوب پرداختند تشکر کنم. 

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: همچنین باید از تمامی نهادها و سازمان های دست اندرکار مختلف در این موضوع و به ویژه دولت تدبیر و امید که حمایتی ویژه برای حضور خانم ها در ورزشگاه داشتند همچنین از تمامی نهادهای تصمیم ساز و تصمیم گیر تشکر کنم. حمایت بسیار ارزشمند وزیر ورزش و جوانان که با ایجاد شرایط و فضاهای مورد نیاز مقدمات این کار را فراهم کرد هم بسیار ارزشمند بود. 

وی افزود: امروز ثابت شد ورزش محیط بسیار امنی است و خانواده ها به راحتی فرزندان جوان و نوجوان حتی نونهال و شیرخوار خود را به این محیط می آورند و با همکاری بی نظیر نیروی انتظامی در کمال آرامش یک مسابقه را می بینند و بدون هیچ مشکلی به آرامی به خانه های خود باز می گردند. هیچ مشکل خاصی را برای ورود و خروج بانوان از ورزشگاه ندیدیم و همه چیز در کمال آرامش بود.

فرهادی زاد تاکید کرد: خوشبختانه در گذشته هم بازی هایی داشتیم که با حضور بانوان برگزار شده اما این بار تعداد قابل توجهی از خانم ها از اقشار مختلف خانوادگی به ورزشگاه آمده بودند. امنیت و سلامتی که خود تماشاچیان در این بازی ایجاد کردند نشان داد علاقه مند به دیدن خود بازی هستند و ما هم وظیفه داریم در ادامه راه شرایط را فراهم کنیم تا این زنجیر قطع نشود. 

معاون وزیر در پایان تاکید کرد: هیچ فضایی امن تر از ورزش برای زنان و دختران این سرزمین وجود ندارد. روز پنج شنبه یک امتحان بزرگ بود. دختران ما با نظم و انضباط، هیجاناتی را که متناسب با سنشان بود را در فضایی درست تخلیه کردند و در هنگام خروج آرامش کامل داشتند. این آرامش که به جامعه تزریق می شود فقط و فقط نتیجه ورزش است.

 

نظر شما