به میزبانی آکادمی ملی المپیک؛

اعضای تیم منتخب دوومیدانی باشگاه ورزشی پرشین به تمرین پرداختند

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۲:۵۱:۵۷
کد خبر: ۹۱۱۱۱۸
اعضای تیم منتخب دوومیدانی باشگاه ورزشی پرشین به تمرین پرداختند
در راستای حمایت‌های آکادمی ملی المپیک از کودکان حاشیه نشین و کم برخوردار، اعضای تیم منتخب دوومیدانی باشگاه ورزشی پرشین وابسته به جمعیت امام علی (ع)، در این مجموعه به تمرین پرداختند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، مدیران (IOC) در این اندیشه هستند که تا سال 2030 میلادی این نهاد بین المللی را به یک نهاد اجتماعی تبدیل کرده و در کنار سازمان ملل متحد به بهتر شدن جهان کمک کنند. در همین راستا کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران و در کنار آن آکادمی ملی المپیک نیز در حال تقویت کردن فعالیت‌های اجتماعی خود می‌باشند.

آکادمی ملی المپیک در همین راستا و در پیروی از خط مشی‌های تعیین شده در کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) که حاکی از ابعاد اجتماعی فلسفه المپیزم است، ضمن انجام تعاملات و توافقات لازم با جمعیت امام علی (ع)، از اواخر سال گذشته و در قالب تورهایی یک روزه میزبان تیم‌های منتخب باشگاه ورزشی پرشین وابسته به جمعیت امام علی (ع) می‌باشد.

صبح امروز 15 عضو تیم منتخب دوومیدانی دختران این باشگاه شامل نوجوانان گروه سنی 9 تا 15 سال ضمن حضور در آکادمی ملی المپیک، زیر نظر فرشته خانبابایی کارشناس مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی، با روش‌های تمرین آشنا شدند.

همچنین دختران عضو تیم دوومیدانی باشگاه ورزشی پرشین در کارگاه آموزشی تغذیه ورزشی که توسط احسان فاتحی مربی و کارشناس فیزیولوژی ورزشی عضو مجموعه جمعیت امام علی (ع) برگزار شد حضور یافتند.

جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) یک سازمان مردم نهاد، کاملا مستقل، غیرسیاسی و غیردولتی می‌باشد که در سال ۱۳۷۸ به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است. باشگاه ورزشی پرشین در سال 1385 توسط این جمعیت تأسیس و هم اکنون با 80 تیم ورزشی در دو بخش دختران و پسران در حال فعالیت می‌باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز