برای حضور در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان؛

آزاد و فرنگی‌کاران امید آخرین مرحله اردوی خود را پشت‌سر می‌گذارند

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۸:۳۳:۰۶
کد خبر: ۹۱۳۶۴۱
آزاد و فرنگی‌کاران امید آخرین مرحله اردوی خود را پشت‌سر می‌گذارند
تیم های کشتی آزاد و فرنگی امید آخرین مرحله اردوی خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی زیر 23 سال جهان پیشت سر می گذارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، اعضای تیم ملی کشتی آزاد زیر 23 سال (امید) که آخرین مرحله اردوی خود را از روز 23 مهرماه در محل خانه کشتی محمد بنا آغاز کرده اند، تمرینات را تا روز 4 آبان زمان اعزام به رقابت های جهانی زیر نظر تقی اکبرنژاد سرمربی و کادر فنی این تیم برگزار خواهند کرد.

فرنگی کاران امید نیز که از روز 26 مهرماه برای برگزاری آخرین مرحله اردوی خود، در خانه کشتی محمد بنا حضور دارند، تمرینات خود را تا روز 7 آبان ماه زیر نظر فرشاد علیزاده سرمربی و همکارانش ادامه خواهند داد. آزاد و فرنگی کاران امید کشورمان در این مرحله از تمرینات خود آخرین نکات فنی زیر نظر کادر فنی مرور خواهند کرد تا با آمادگی کامل راهی رقابت های جهانی در مجارستان شوند.

رقابت های کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان روزهای 6 تا 12 آبان ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود و بر اساس برنامه اعلامی، رقابت های کشتی آزاد روزهای 6، 7 و 8  آبان و رقابت های کشتی فرنگی روزهای 10، 11 و 12 آبان ماه برگزار خواهد شد.

نظر شما