باقر کلهر:

اردوهای آماده‌سازی المپیک زمستانی جوانان به خوبی پیش می‌رود

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۳:۲۳:۵۵
کد خبر: ۹۱۳۸۷۱
اردوهای آماده‌سازی المپیک زمستانی جوانان به خوبی پیش می‌رود
سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین با اشاره به برگزاری اردوهای آماده‌سازی برگزار شده از آخرین شرایط شاگردانش گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی، باقر کلهر سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین در این خصوص اظهار کرد: تمرینات آماده‌سازی و بدنسازی خوبی را برگزار کردیم و به آمادگی مورد نظر خود دست یافتیم. البته با شروع فصل اسکی، تمرینات خود را پرفشارتر بر روی برف دنبال خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین با اشاره به اهمیت بازی‌های المپیک زمستانی جوانان، خاطرنشان کرد: المپیک همواره مهم‌ترین رویداد ورزشی یک ورزشکار به شمار می‌آید و امسال نیز المپیک زمستانی جوانان به میزبانی لوزان مهم‌ترین رویداد برای ورزشکاران جوانان در طول فعالیت ورزشی آن‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر یک سهمیه خود را در بخش پسران قطعی نمودیم و امیدواریم نتایج خوبی را در رویداد بدست بیاوریم. با شروع فصل اسکی و با برنامه‌هایی که در نظر داریم، تلاش می‌کنیم به نهایت آمادگی دست پیدا کنیم. فراموش نکنیم المپیک رویداد ویژه است و فرقی ندارد این رویداد در رده سنی جوانان باشد یا بزرگسالان. با توجه به این‌که تجربه حضور در این رویداد را داشتم، شرایط سخت آن را به خوبی درک می‌کنم.

کلهر در پایان اضافه کرد: تلاش خود را به کار می‌بندیم تا بهترین نتیجه را در المپیک زمستانی جوانان ۲۰۲۰ بدست بیاوریم ولی حضور اسکی‌بازان کشورهایی صاحب اسکی کار ما را در این رویداد دشوار خواهد کرد. البته این رویداد می‌تواند یک پشتوانه خوب برای ورزشکاران جوان ما به شمار آید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز