در مسابقات جهانی منچستر به عنوان پدیده مسابقات معرفی شدیم؛

هاشمی: باید به سمتی برویم که ورزش در کنار همه بیماران خاص وجود داشته باشد

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۰:۰۳
کد خبر: ۹۱۵۵۵۹
هاشمی: باید به سمتی برویم که ورزش در کنار همه بیماران خاص وجود داشته باشد
رئیس فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا بیان کرد که ورزش برای همه بیماران الزامی است و می تواند امید به زندگی و روحیه را در آنها زنده کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فاطمه هاشمی گفت: ورزش برای همه بیماران الزامی است و می تواند امید به زندگی و روحیه را در آنها زنده کند.

او در این‌ نشست گزارشی از مسابقات جهانی منچستر ارائه کرد و گفت:  در این رقابت ها تنها پنج کشور اسلامی حضور داشتند و ایران در بین آنها بهترین عملکرد را داشت.  فدراسیون جهانی پدیده‌ ای را  بعد از این مسابقات معرفی کرد که این پدیده  ایران بود.

رییس فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا یاد آور شد: با وجود اینکه ۴۵ ورزشکار بیشتر نداشتیم ولی بازهم توانستیم عنوان سوم را برای کشورمان به دست آوریم.  مسابقات منچستر بیست و دومین مسابقات جهانی پیوند اعضا بود که تیم ایران نیز در این مسابقات عملکرد خوبی داشت.

هاشمی با تاکید بر اینکه باید به سمتی برویم که ورزش در کنار همه بیماران خاص وجود داشته باشد  بیان کرد: سعی می کنیم شرایطی را ایجاد کنیم که بیماران خاص و بیماران پیوند اعضا از کودکی ورزش را آغاز کنند.

او از فدراسیون ها که همکاری لازم و صمیمانه‌ای با فدراسیون پیوند اعضا داشتند تا  عنوان سومی برای ایران به دست بیاید قدردانی کرد.

نظر شما