هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال؛

مصاف شاگردان کارخانه با راه‌یاب ملل/ صدرنشین لیگ به مازندران رسید

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۷:۰۱:۳۲
کد خبر: ۹۲۲۰۰۰
مصاف شاگردان کارخانه با راه‌یاب ملل/ صدرنشین لیگ به مازندران رسید
در یکی از حساس‌ترین بازی این هفته شاگردان عمده غیاثی در شهرداری ورامین به مصاف کاله مازندران خواهند رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته چهارم رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال امروز با برگزاری پنج دیدار از ساعت 17 در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود.

کاله مازندران-شهرداری ورامین

در یکی از حساس‌ترین بازی این هفته شاگردان عمده غیاثی در شهرداری ورامین به مصاف کاله مازندران خواهند رفت. دیدار این دو تیم در چند فصل گذشته همواره یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ بوده بنابراین با شریط حال حاضر دو تیم به نظر می‌رسد این فصل هم بازی دیدنی را بین این دو تیم شاهد باشیم. شهرداری ورامین مدافع عنوان قهرمانی با گذشت سه هفته از لیگ با کسب سه پیروزی در صدر جدول رده بندی قرار دارد و کاله نیز با دو پیروزی و یک شکست بالاتر از سایپا در مکان چهارم قرار دارند.

شهرداری گنبد-شهروند اراک

گنبدی‌ها که هفته سوم را با پیروزی مقابل سپاهان به پایان رساندند در هفته چهارم به مصاف نماینده اراک خواهند رفت. شهروند اراک با دو باخت و از دست دادن یک بازی به دلیل مشکلات مالی در حال حاضر بدون هیچ امتیازی در قعر جدول قرار دارد، با این اوصاف به نظر می‌رسد شاگردان هدایت عظیم جزیده کار دشواری را مقابل این تیم نداشته باشند و به یک پیروزی دیگر دست یابند.

سایپا-سپاهان

نارنجی‌پوشان ساپیا در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در خانه والیبال تهران میزبان طلایی‌پوشان اصفهان خواهند بود. هر دو تیم دو برد در کارنامه دارند و بازی هفته سومشان را  هم به حریف‌نشان واگذار کردند بنابراین در شرایط کاملا یکسانی به سر می‌برند. حالا باید منتظر ماند و دید کدام یک از این تیم‌ها به سومین برد خود در لیگ دست پیدا خواهد کرد.

راه‌یاب ملل مریوان-شهرداری ارومیه

تیم پرستاره شهرداری ارومیه که تا هفته سوم مسابقات فقط موفق به کسب یک پیروزی شده در این هفته در مریوان به مصاف تیم تازه وارد به لیگ برتر راه‌یاب ملل خواهد رفت. مریوانی‌ها که تا اینجا با کسب یک امیتاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار دارند حریف چندان سختی برای شاگردان مصطفی کارخانه به حساب نمی‌آیند بنابراین نماینده ارومیه با برد مقابل این تیم می‌تواند وضعیت خود را در جدول رده‌بندی تغییر دهد.

در ادامه بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر فولاد سیرجان ایرانیان در خانه میزبان پیام خراسان خواهد بود. همچنین دیدار دو تیم خاتم اردکان و شهداب یزد نیز به دلیل سفر رییس جمهور به یزد به زمان دیگری موکول شد. شاگردان محمد ترکاشوند در پیکان نیز این هفته با قرعه استراحت روبرو هستند.

بازی های هفته چهارم لیگ برتر

* راه‌یاب ملل مریوان-شهرداری ارومیه

* فولاد سیرجان ایرانیان-پیام خراسان

* خاتم اردکان-شهداب یزد

* کاله مازندران-شهرداری ورامین

* سایپا تهران-سپاهان اصفهان

* شهروند اراک-شهرداری گنبد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز