هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال؛

جدال اکسون و شاگردان هاشمی/ مدافع عنوان قهرمانی در خانه پذیرای شهرداری قزوین است

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۵:۲۸:۳۷
کد خبر: ۹۲۲۴۸۴
جدال اکسون و شاگردان هاشمی/ مدافع عنوان قهرمانی در خانه پذیرای شهرداری قزوین است
هفته سوم لیگ برتر بسکتبال با انجام 7 بازی امروز پیگیری خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز با برگزاری هفت دیدار وارد هفته سوم خود خواهد شد و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در شهرهای تهران، مشهد، قم، اصفهان، چهار محال بختیاری و آبادان به مصاف هم خواهند رفت.

در یکی از حساس‌ترین بازی این هفته دو تیم مهرام و اکسون دربی تهرانی را برگزار خواهند کرد. شاگردان مصطفی هاشمی هفته قبل شیمیدر را شکست دادند و با کسب چهار امتیاز پس از شهرداری گرگان در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارند. اکسون دیگر تیم تهرانی نیز با کسب یک برد و یک باخت و در مجموع با سه امتیاز در جایگاه ششم جدول  رده بندی قرار دارد.

اما در دیگر بازی مهم هفته تیم صدرنشین پتروشیمی بندر امام در شهرکرد مقابل تیم یازدهم جدول رده بندی صف آرایی خواهد کرد. با توجه به نتایج به دست آمده توسط دو تیم در دو هفته سپری شده به نظر می‌رسد شاگردان فرزاد کوهیان به یک برد دیگر دست یابند و صدرنشینی خود را ثبیت کند.

اما در مشهد تیم‌های رده دوم و دهم یعنی آویژه مشهد و شهرداری گرگان از ساعت 16 به مصاف هم خواهند رفت. شاگردان شاهین طبع در دو دیدار گذشته موفق به کسب دو برد شدند و چهار امتیازی هستند و قطعا کار آسانی مقابل نماینده مشهد خواهند داشت.

برنامه کامل دیدارهای هفته سوم لیگ برتر بسکتبال به این شرح است:

دوشنبه 20 آبان ماه

* رعد پدافند هوایی شهرکرد - پتروشیمی بندرامام

* آویژه صنعت پارسا - شهرداری گرگان

* نفت آبادان - شورا و شهرداری قزوین

* نیروی زمینی تهران - شهرداری بندرعباس

* اکسون تهران - مهرام تهران

* شیمیدر قم - مس کرمان

* ذوب آهن اصفهان - توفارقان آذرشهر

نظر شما