محسن ایران‌نژاد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هدف ما ماندن در لیگ اما با یک رتبه خوب است/ امیدوارم سپاهان قهرمان لیگ برتر شود

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۹۲۲۵۳۸
هدف ما ماندن در لیگ اما با یک رتبه خوب است/ امیدوارم سپاهان قهرمان لیگ برتر شود
کاپیتان تیم آرمان گهر سیرجان گفت: همه بازیکنان تلاش می‌کنیم برای بالای جدول ولی تیمی که بعد از 3 سال به لیگ یک می‌آید یعنی قدمت تیم به اندازه 3 سال است، بی‌شک هدف ما ابتدا ماندن در لیگ است ولی با یک رتبه خوب در جدول.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محسن ایران‌نژاد، بازیکن اسبق تیم‌های فوتبال سپاهان، ذوب‌آهن، راه‌آهن و شاهین بوشهر و کاپیتان فعلی تیم آرمان‌گهر سیرجان، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص بازی مقابل تیم نیروی زمینی در لیگ آزادگان بیان کرد: بازی مقابل نیروی زمینی مثل تمام دیدارهای دیگر لیک دسته یک، بازی بود که در جدول همسایه بودیم. این تیم به خوبی از موقعیت‌های خود استفاده کرد اما  چندین موقعیت داشتیم که متاسفانه نتوانستیم آن‌ها را گل کنیم. به روانخواه و تیم نیروی زمینی تبریک می‌گویم که پیروز این دیدار شدند. ما نباید راجع به داوری‌ها نظر بدهیم اما وقتی فیلم بازی را در رختکن نگاه کردیم، متاسفانه بازیکن نیروی زمینی قبل از این‌که توپ را جدا کند دایو بسته بود. به نظر من دارند یک سری از داوران را تازه آزمایش می‌کنند که متأسفانه قرعه‌اش به نام تیم ما افتاد. هفته گذشته هم داوری نتوانست به خوبی بازی را قضاوت کند و این هفته هم تکرار شد.

وی افزود: صددرصد نیاز است که در لیگ ما VAR داشته باشیم. هفته آینده یک بازی با آلومینیوم اراک داریم، تیمی است که می‌خواهد خودش را در  بالای  جدول نگه دارد و مدعی قهرمانی است. ما باید ابتدا از میان جدول فاصله بگیریم و مطمئنا برای برد به زمین می‌آییم.

ایران‌نژاد در رابطه با قرارداد با تیم‌های سابق خود اظهار داشت: تیم راه‌آهن که کنار رفته است، اسم شاهین بوشهر هم کاملا عوض شد و الان با عنوان شاهین شهرداری بوشهر فعالیت می‌کنند و هیچ کدام از این تیم‌ها بدهی‌های خود را پرداخت نکردند. اما خداراشکر تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن مبلغ قرارداد من را کامل پرداخت کردند. ما در آرمان گهر سیرجان مشکل مالی نداریم و شرکتی هستیم که تا الان خوب کار کرده است، تا به الان هم 30 درصد قرارداد بچه‌ها را پرداخت کرده است. ما تلاش می‌کنیم برای بالای جدول ولی تیمی که بعد از 3 سال به لیگ یک می‌آید یعنی قدمت تیم به اندازه 3 سال است، بی‌شک هدف ما ابتدا ماندن در لیگ است ولی با یک رتبه خوب در جدول.

کاپیتان آرمان‌گهر سیرجان گفت: خوشحالم سپاهان به روزهای اوج خود برگشته، امیدوارم بتواند قهرمان شود. استقلال خودش را پیدا کرده و دارد خوب کار می‌کند، پرسپولیس هم یک تیم مدعی برای قهرمانی است. شهرخودرو هم امسال تیم خوبی نشان داده و همچنین تراکتور را نباید دست‌کم بگیرید تیم خیلی خوبی است. ما یک لیگ پائین‌تر هستیم و متأسفانه بازیکنان لیگ یک در تیم ملی نمی‌تواند حرفی داشته باشند، فقط امیدوارم  بتوانیم به لیگ برتر برگردیم. الان مربیان رو به بازیکن جوان آوردند و این موضوع طبیعی است، ویلموتس نشان داده مربی خوبی است و همین که لیگ را رصد و بازیکنان خوب را جدا می‌کند یعنی مربی خوبی است. اگر بازی می‌کنیم برای هواداران آرمان‌گهر است و تمام دلخوشی ما این بچه‌هایی هستند که می‌آیند و بازی‌ها تیم را نگاه می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز