اعظم صمیمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نفت‌وگاز گچساران یک تیم آینده‌دار است/ ستاره‌ها دیگر در یک تیم متمرکز نیستند

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۱:۰۱:۲۷
کد خبر: ۹۲۳۲۱۹
نفت‌وگاز گچساران یک تیم آینده‌دار است/ ستاره‌ها دیگر در یک تیم متمرکز نیستند
نماینده باشگاه نفت و گاز گچساران گفت: یکی از نکات مثبتی که امسال بیشتر از هر چیز به چشم می‌آید حضور ملی‌پوشان در تمام تیم‌هاست و دیگر مثل سابق ستاره‌ها در یک تیم متمرکز نیستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اعظم صمیمی، نماینده باشگاه هندبال نفت و گاز گچساران درباره کیفیت لیگ بانوان در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: خوشبختانه لیگ امسال هم مانند همه سال‌ها در سلامت و جذابیت در حال برگزاری است. یکی از نکات مثبتی که امسال بیشتر از هر چیز به چشم می‌آید حضور ملی‌پوشان در تمام تیم‌هاست و دیگر مثل سابق ستاره‌ها در یک تیم متمرکز نیستند.

او ادامه داد: این موضوع نه تنها شرایط را برای همه تیم‌ها یکسان کرده بلکه باعث جذابیت بازی‌ها نیز شده چون که دیگر نمی‌توان تیمی را از قبل بازنده دانست.

صمیمی درخصوص وضعیت گچساران نیز گفت: نفت و گاز گچساران یک تیم آینده دار است. سیاست ما در این تیم اول بومی گرایی و سپس طبق خواسته فدراسیون جوانگرایی است. در این خصوص هم همواره با روند خوبی که طی کردیم ثابت شده هستیم. چرا که از دل همین تیم بازیکنان زیادی به تیم‌‌های ملی ما تزریق شدند.

او در پایان درمورد دیدار با ذوب‌آهن در هفته چهارم رقابت‌های لیگ نیز گفت: این تیم بازی قبلی خود را واگذار کرده ولی با این حال تیم خوب و یکدستی است قطعا تلاش خواهیم کرد نتیجه خوبی را کسب کنیم تا روند خوب‌مان را ادامه دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز