روزهای بهتری در انتظار استقلال خواهد بود؛

فتحی: مشکلات اقتصادی تنها مختص باشگاه استقلال نیست/ باشگاه همه تلاشش را برای ایجاد فضای مناسب به کار بسته است

۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۸:۱۲
کد خبر: ۹۲۴۶۳۵
فتحی: مشکلات اقتصادی تنها مختص باشگاه استقلال نیست/ باشگاه همه تلاشش را برای ایجاد فضای مناسب به کار بسته است
مدیرعامل استقلال گفت: از هواداران می‌خواهم که از تیم حمایت کنند چراکه روزهای بهتری در انتظار استقلال خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال، در ارتباطی تلفنی با برنامه ورزش و مردم، درباره وضعیت مالی این باشگاه  گفت: مشکلات اقتصادی در کشور ما وجود دارد و مختص تنها باشگاه استقلال نیست. با این‌حال به لطف عوامل باشگاه و همکاران و همچنین هیات مدیره، مشکلات حل خواهد شد و درصد قابل توجهی از پول بازیکنان پرداخت می‌شود. هواداران عزیز نگران نباشند و مطمئن باشند که استقلال را پویاتر خواهیم دیدم.  

او در پاسخ به این سوال که زمان پرداخت‌ها چه وقت خواهد بود، گفت: ان‌شاءالله فردا و پس فردا شارژ مالی بازیکنان انجام می‌شود.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به سوالی درباره تحرکات روی سکوها، بیان کرد: این مساله از دید هواداران واقعی باشگاه نیست و این موضوع یک جریان خط دهی شده است. وقتی یک تیم سه چهار گل جلو افتاده و باشگاه همه تلاشش را برای ایجاد فضای مناسب به کار بسته، مشخص است که این یک خط و جریان است. امیدواریم با نتایج خوب، بتوانیم این روند خوب را ادامه دهیم.

وی درباره پروپئیچ هم گفت: چند ماه پیش با یک لابی بزرگ با حضور بنده و معاون وقت باشگاه آقای خطیر، این کار در فوتبال کشور برای اولین بار انجام شد و در نهایت فیفا اعلام کرد که این پول را از مطالبات ما پرداخت می‌کند. دو بار هم در این باره نامه زدند و ۲۰ روز قبل هم نامه‌ای مجدداً داده شد و اعلام کردند که پول در بانک است و همه چیز تحت‌نظر سیستم مالی فیفا در حال انجام است. با پیگیری ما یک باب جدید برای دیگر پرونده‌ها باز شده است. مثلا پرونده رابسون که از گذشته به ما به ارث رسیده و فیفا درحال پذیرفتن پرداخت این پول هست. با این‌حال همان جریانی که روی سکوها هست، با وکیل پروپئیچ در ارتباط است و مدام از او مصاحبه و اخباری را منتشر می‌کنند که صحیح نیست. مطمئن باشید خطری استقلال را تهدید نمی‌کند.

فتحی در پایان افزود: به همه هواداران عزیز عرض می‌کنم که از این تیم حمایت کنند چراکه روزهای بهتری در انتظار استقلال خواهد بود.

نظر شما