محمدحسن انصاری‌فرد:

امیدوارم بیرانوند جایزه مرد سال آسیا را ببرد

۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۸:۱۳:۲۴
کد خبر: ۹۲۴۷۱۱
امیدوارم بیرانوند جایزه مرد سال آسیا را ببرد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ضمن تبریک به علیرضا بیرانوند و خانواده بزرگ پرسپولیس و فوتبال ایران، امیدوارم بیرانوند به عنوان پنجمین ایرانی و پرسپولیسی جایزه مرد سال آسیا را ببرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدحسن انصاری‌فرد مدیر عامل این تیم در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره قرار گرفتن نام بیرانوند بین سه نامزد نهایی بهترین بازیکن سال ۲۰۱۹ آسیا اظهار کرد: به علیرضا تبریک می‌گویم. او شایستگی‌های زیادی دارد و یکی از مهره‌های ارزشمند پرسپولیس و تیم ملی است. بیرانوند شایسته کسب این جایزه در سال قبل نیز بود اما امیدواریم که امسال به حقش برسد و بار دیگر یک بازیکن پرسپولیس، نام فوتبال ایران را در قاره آسیا بالا ببرد.

او ادامه داد: قرار گرفتن نام بیرانوند در بین سه نامزد نهایی حاصل تلاش همه مربیان و بازیکنان پرسپولیس و تیم ملی بوده و بدون شک کار تیمی، گروهی و اتحاد درون تیمی همیشه به تیم کمک کرده است.

انصاری‌فرد گفت: پرسپولیس همیشه مهد اسطوره‌ها، ستاره‌ها و افتخارآفرین‌ها در فوتبال ایران بوده و پیش از این نیز بازیکنان بزرگی مثل علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا و خداداد عزیزی با کسب این جایزه باعث افتخار فوتبال و مردم ایران شدند. امیدوارم بیرانوند امسال این جایزه را ببرد و باعث خوشحالی و غرور فوتبال دوستان ایرانی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز