مجید جلالی:

بهترین موقعیت‌ها را داشتیم اما هیج موقعیتی به حریف ندادیم/ شهر خودرو را به خوبی بسته بودیم

۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۸:۵۱:۱۳
کد خبر: ۹۲۴۷۱۷
بهترین موقعیت‌ها را داشتیم اما هیج موقعیتی به حریف ندادیم/ شهر خودرو را به خوبی بسته بودیم
سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: ما امروز به خوبی شهر خودرو را بسته بودیم اما آن‌ها روی ضد حمله به ما گل زدند و با یک موقعیت 15درصدی دروازه ما باز شد که شاید این اشتباه به خاطر بی‌تجربگی بازیکنان بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجید جلالی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل شهر خودرو در خصوص این بازی گفت: دیدی که ما تیم پانزدهم جدول هستیم و با صدرنشین لیگ بازی کردیم. فقط مهدی رحمتی می‌توانست ما را از برد محروم کند. بهترین موقعیت‌ها را داشتیم اما هیج موقعیتی به حریف ندادیم.

وی ادامه داد: ما امروز به خوبی شهر خودرو را بسته بودیم اما آن‌ها روی ضد حمله به ما گل زدند و با یک موقعیت 15درصدی دروازه ما باز شد که شاید این اشتباه به خاطر بی‌تجربگی بازیکنان بود. من به بازیکنانم تبریک می‌گویم و ممنون آنان هستم که پای برخی از آن‌ها گرفته بود اما به تلاش خود ادامه دادند. امروز یک بازیکن از جوانان گل‌گهر را بازی دادم. ما محدودیت‌هایی داریم اما در نیم‌فصل تیم را تقویت خواهیم کرد.

سرمربی گل‌گهر خاطرنشان کرد:‌ شرایط سختی در جدول داریم اما باید این فاصله امتیازی را با تیم‌های بالاتر از خودمان پر کنیم. به صورت میانگین حدود چهار امتیاز فاصله داریم و باید تا نیم‌فصل این فاصله را به یک یا دو امتیاز برسانیم. امروز ما بهترین بازی خودمان را در چهار دیداری که من حضور دادیم و 90 دقیقه به تیم شهرخودرو موقعیت ندادیم اما افسوس می‌خورم که خوب بودیم و دست خالی از زمین بیرون آمدیم.

جلالی تصریح کرد: ما باید با آنچه در دست داریم کار کنیم و نمی‌توانیم با رویاها و علایق‌مان بازی کنیم. شاید من دوست داشته باشم که به شکل دیگری بازی کنیم اما علایق ما مهم نیست.

وی درباره این‌که آیا گل‌گهر در لیگ برتر می‌ماند یا نه، بیان داشت: ما امید زیادی داریم چرا که بازی به بازی بهتر می‌شویم. ما امروز با بهترین تیم لیگ که صدرنشین است بازی کردیم و مقابل این تیم با کیفیت در زمین حاضر شدیم. امروز بیشترین موقعیت گل را نسبت به بازی‌های قبل در زمین به دست آوردیم و پنج موقعیت عالی داشتیم. رنجبری و برزای موقعیت‌های خیلی خوبی داشتند و دلیلی ندارد که در این شرایط ناامید باشیم.

سرمربی گل‌گهر درباره همکاری با مجتبی جباری گفت: در این زمینه صحبتی با مسئولان باشگاه نداشتم و اطلاعی هم ندارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز