به منظور حضور در مسابقات جهانی و کسب سهمیه اسپانیا؛

تمرینات تیم ملی کاراته بانوان در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۵۹:۴۰
کد خبر: ۹۲۵۹۱۴
تمرینات تیم ملی کاراته بانوان در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد
اردونشینان تیم ملی کاراته بانوان تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر کادرفنی این تیم در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پس از برگزاری دو مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بانوان که از ابتدای آبان ماه در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، تمرینات این تیم در سومین مرحله از اردوها از 21 آبان و زیر نظر سمانه خوش قدم سرمربی تیم ملی کاراته بانوان به صورت شبانه روزی در آکادمی المپیک پیگیری می شود.

بعد از ظهر امروز سومین مرحله از اردوهای این تیم خاتمه یافته و از 30 آبان اردوی متصل به اعزام کاراته کاهای ملی پوش آغاز می شود که تا پنج آذرماه ادامه خواهد داشت.

در کنار حمیده عباسعلی، طراوت خاکسار، رزیتا علیپور و سارا بهمن‌یار که نفرات اصلی و اعزامی تیم به مسابقات جهانی اسپانیا را تشکیل می دهند، زهرا یاوری، سحر شیروانی، نگین آلتونی، فاطمه خنک دار، مبینا حیدری، معصومه محسنیان و سیده سوده خلیلی دیگر اردونشینان این تیم را در سه اردوی گذشته تشکیل دادند.

همچنین علاوه بر خوش قدم سرمربی تیم ملی کاراته بانوان، بی تا سبزی از کاشناسان مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک به عنوان مربی بدنساز، حمیرا شرافتی سرپرست تیم، سروین نصرتی پزشک و دکتر واعظ موسوی به عنوان مسئول تمرینات ذهنی اردونشینان دیگر اعضای کادرفنی و سرپرستی این تیم را در اردوهای آماده سازی این تیم تشکیل می دهند.

مسابقات جهانی کاراته اسپانیا که از امتیاز کسب سهمیه المپیک 2020 برخوردار است، طی روزهای 8 لغایت 10 آذرماه 1398 برگزار خواهد شد.

نظر شما