بهاره بهرامی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برای ادامه موفقیت در وزنه‌برداری نیاز به مربی خارجی داریم/ کسب مدال در المپیک ۲۰۲۰ از محالات است

۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۸:۳۳:۱۷
کد خبر: ۹۲۶۶۰۱
برای ادامه موفقیت در وزنه‌برداری نیاز به مربی خارجی داریم/ کسب مدال در المپیک ۲۰۲۰ از محالات است
نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری گفت: برای ادامه موفقیت در وزنه برداری نیاز به مربی خارجی داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهاره بهرامی، نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه‌برداری، درباره ارزیابی خود از عملکرد ملی‌پوشان در رقابت‌های ترکیه گزینشی المپیک به خبرنگار برنا گفت: تیم‌ بانوان برای کسب مجوز حضور در المپیک باید در 6 رویداد ورزشی شرکت کند در همین راستا بانوان ملی‌پوش ا به امروز در سه دوره مسابقات حضور پیدا کرده که خوشبختانه روند خوبی را طی کرده است چرا که در هر دوره نتایج بهتری را از آنها شاهد بودیم.

او ادامه داد: مسابقات ترکیه هم از نظر فنی سطح بالایی داشت و وزنه برداران‌مان رقبای سختی داشتند که خوشبختانه الهام حسینی در این دوره موفق شد مدال برنز مسابقات را کسب کند. در حال حاضر هم سه رویداد مهم را پیش رو داریم که نزدیک‌ترین آن مسابقات قطر کاپ است که به میزبانی امارات برگزار می‌شود.

بهرامی درخصوص شانس کسب سهمیه المپیک 2020 توضیح داد: در بخش بانوان ما می‌توانیم در دو وزن سهمیه بگیریم ولی کار سختی را پیش رو داریم. شاید برخی گمان کنند بانوان ما هم در صورت حضور در توکیو می‌توانند مانند بخش مردان مدال آوری کنند اما باید واقع بین باشیم ما همین که بتوانیم سهمیه بگیریم کار بزرگی را انجام دادیم چرا که هنوز فاصله ما با سطح جهان بسیار زیاد است. واقعیت این است که کسب مدال در المپیک 2020 برای بانوان از محالات است.

نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری درمورد احتمال حضور مربی خارجی برای بانوان نیز عنوان کرد: قطعا در بخش بانوان نیاز به حضور مربی یا مدرس خارجی داریم ولی این کار به دلایل مختلف از جمله مسائل مالی از حیطه فدراسیون خارج است و قطعا باید کمیته ملی المپیک در این رابطه ما را یاری کند. البته صحبت‌هایی هم شده با کمیته ولی هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز