عبدالحمید خدری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مجلس از تصمیم باشگاه‌ها حمایت می‌کند/ باید به دنبال استیفای حقوق هواداران باشیم

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۲:۳۰:۰۵
کد خبر: ۹۵۲۰۱۸
مجلس از تصمیم باشگاه‌ها حمایت می‌کند/ باید به دنبال استیفای حقوق هواداران باشیم
دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیم بسیار خوبی را مسئولان باشگاه‌های فوتبال ایران اتخاذ کردند و بنده نیز ضمن تقدیر از این مواضع خانواده فوتبال تاکید می‌کنم، مجلس شورای اسلامی از این تصمیم حمایت می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عبدالحمید خدری، نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی پیرامون موضوع کناره گیری باشگاه های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: تصمیم بسیار خوبی را مسئولان باشگاه های فوتبال ایران اتخاذ کردند و بنده ضمن تقدیر از این مواضع خانواده فوتبال تاکید می کنم، مجلس شورای اسلامی از این تصمیم حمایت می کند.

دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصمیم  کنفدراسیون فوتبال آسیا را غیرمنطقی دانست و خاطرنشان کرد: ما باید در چارچوب استیفا حق و حقوق هواداران تلاش کنیم و تردیدی هم نیست که مسئولان ورزش و البته فدراسیون فوتبال در این باره اقدامات مقتضی را انجام خواهند داد.

عضو فراکسیون ورزش در پایان گفت: مجلس و فراکسیون ورزش نیز این موضوع را با جدیت پیگیری می کنند. مسئولان فدراسیون هم باید این موضوع را از طریق فیفا و مراجع بالاتر پیگیری کنند. به هرحال این تصمیم که باشگاه ها آن را اتخاذ کردند مورد اقبال همه مردم است و ما هم از آن حمایت می کنیم.

نظر شما