آغاز لیگ برتر والیبال بعد از ۵۰ روز تعطیلی؛

شهرداری ورامین به دنبال حفظ رکورد/ خودروسازان در مازندران محک می‌خورند

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۹۵۲۰۷۹
شهرداری ورامین به دنبال حفظ رکورد/ خودروسازان در مازندران محک می‌خورند
لیگ برتر والیبال امروز سرانجام پس از پشت سر گذاشتن 50 روز تعطیلات به دلیل آماده شدن تیم‌ ملی کشورمان برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک با برگزاری 4 دیدار کار خود را از سر می‌گیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ لیگ برتر والیبال ایران امروز سرانجام پس از پشت سر گذاشتن 50 روز تعطیلات به دلیل آماده شدن تیم‌ ملی کشورمان برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک با برگزاری 4 دیدار کار خود را از سر می‌گیرد و در یکی از حساس‌ترین این بازی ها تیم صدرنشین شهرداری ورامین در خانه والیبال تهران به مصاف نارنجی‌پوشان سایپا خواهد رفت. شاگردان عمده قیاسی که تا به امروز تنها تیم بدون باخت لیگ هستند تلاش می‌کنند با کسب پیروزی مقابل شاگردان ناصر شهنازی روند پیروزی‌های خود را قطع نکنند و تعداد بردهای خود را دو رقمی کنند. سایپایی‌ها هم که تا به امروز 6 برد و 3 باخت را در کارنامه خود ثبت کردند در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارند.

کاله مازندران- پیکان تهران

در دیگر بازی مهم و جذاب هفته در مازندران دو تیم رده هفتم و دوم جدول رده بندی یعنی پیکان و کاله مازندران رو در روی هم قرار خواهند گرفت. شاگردان محمد ترکاشوند که تا به امروز با کسب 7 برد و 1 باخت در مکان دوم جدول لیگ برتر قرار دارند به نظر می‌رسد کار دشواری را مقابل شاگردان جوان بهروز عطایی نداشته باشند.

شهرداری ارومیه- شهداب یزد

شهرداری ارومیه نیز امروز در خانه میزبان تیم رده نهم جدول رده بندی یعنی شهداب یزد خواهد بود. شهرداری ارومیه که به تازگی هدایت تیمش را به مربی تیم‌ ملی سپرده است کار دشواری را در خانه ندارد و احتمال می‌رود تیم پیمان اکبری که در تعطیلات پوریا فیاضی را هم جذب کردند به یک پیروزی خانگی دست یابند.

برنامه مسابقات هفته ششم لیگ برتر والیبال

شهرداری ارومیه - شهداب یزد

کاله مازندران - پیکان تهران

فولاد سپاهان - راه‌یاب ملل مریوان

سایپا تهران - شهرداری ورامین

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز