برای حضور موفق در مسابقات آسیایی؛

تمرینات فشرده و منظم در اردوی ساحلی‌بازان

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۴:۳۳:۳۴
کد خبر: ۹۵۵۸۸۴
تمرینات تیم‌های ملی والیبال ساحلی بزرگسالان و زیر 19 سال کشور، به صورت فشرده و منظم در زمین‌های ساحلی بوشهر پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی بزرگسالان و زیر 19 سال آسیا، به ترتیب بهمن و اسفند ماه سال جاری به میزبانی تایلند برگزار می‌شود.

تیم‌های ملی و زیر 19 سال ساحلی ایران، اردوهای آماده‌سازی خود را برای حضور  شایسته در این رقابت‌ها، از هفته پیش در بوشهر آغاز کردند که اردوی نخست تا نهم بهمن‌ ماه ادامه خواهد داشت.

تمرینات بدنسازی و توپی ملی‌پوشان در دو نوبت صبح و عصر به صورت فشرده و منظم پیگیری می‌شود تا نمایندگان ساحلی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضوری شایسته داشته باشند.

سرمربی تیم‌های ملی والیبال ساحلی با ابراز رضایت از امکانات تمرینی بوشهر در این اردو، گفت: روزی دو نوبت تمرین انجام می‌شود که سه روز در هفته صبح‌ها بر اساس برنامه مربی بدنساز کار با وزنه در دستور کار قرار دارد.

رضا نائینی با یادآوری کسب مقام قهرمانی در سال 2017 و نایب قهرمانی در سال 2018 از سوی نمایندگان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا، گفت: سال گذشته نتیجه مورد انتظار را کسب نکردیم، اما تلاش داریم که در رقابت‌های سال 2020 به اهداف مدنظر دست یابیم.

وی با یادآوری این که برای نخستین بار سه تیم از ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت می‌کنند، گفت: خوشبختانه بر اساس رده‌بندی، هر سه تیم ایران در جدول اصلی این رقابت‌ها قرار گرفتند.

سرمربی تیم‌های ملی والیبال ساحلی تاکید کرد: مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا در سال‌های برگزاری المپیک بسیار سنگین برگزار می‌شود. تیم‌های ایرانی نیز کار بسیار سختی در جدول اصلی این بازی‌ها خواهند داشت.

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا از 22 تا 26 بهمن‌ماه در اودون تانی تایلند برگزار می‌شود. در جدول اصلی این رقابت‌ها، 24 تیم بر اساس امتیازات جهانی قرار دارند که تیم ایران یک (بهمن سالمی – آرش وکیلی) با 1800 امتیاز در جایگاه هفتم، تیم ایران دو (رحمان رئوفی – عبدالحامد میرزاعلی) با 1485 امتیاز در جایگاه دهم و تیم ایران سه (جواد فیروزپور – علیرضا آقاجانی) با 415 امتیاز در رتبه 22 قرار دارند.

در جدول مقدماتی این مسابقات، 13 تیم ثبت نام کردند که هشت تیم به جدول اصلی صعود خواهند کرد.

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 19 سال آسیا نیز از 22 تا 25 اسفندماه به میزبانی پوکت تایلند برگزار می‌شود و امیر مالمیر، ابوالحسن خاکی‌زاده، آرمین کمی، امید حسنی، امیررضا زمانی و رضا یعقوب‌پور نیز بازیکنان دعوت شده به اردوی آماده‌سازی این رده سنی  والیبال ساحلی ایران هستند که تمرینات خود را زیر تظر مازیار هوشمند پیگیری می‌کنند.

دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی بزرگسالان و زیر 19 سال ساحلی ایران از دهم بهمن‌ماه به میزبانی چابهار برگزار می‌شود و بهمن سالمی و آرش وکیلی که تمرینات خود را در این مرحله از اردوی آماده‌سازی، زیر نظر پرویز فرخی در شهر گنبد پیگیری می‌کنند، به دیگر ملی‌پوشان حاضر در اردو ملحق می شوند.

ساحلی‌بازان ایران علاوه بر مسابقات قهرمانی آسیا، خود را برای حضور شایسته در تور سه ستاره بندرعباس آماده می‌کنند که از 13 تا 17 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز