مهار ضربه پنالتی انصاری‌فرد توسط رحمتی؛

سلام مشهد به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا/ شهرخودرو، مربع نمایندگان ایران را تکمیل کرد

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۲۰:۲۹:۰۴
کد خبر: ۹۵۶۹۸۰
سلام مشهد به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا/ شهرخودرو، مربع نمایندگان ایران را تکمیل کرد
تیم فوتبال شهرخودرو ایران موفق شد با درخشش رحمتی در ضربات پنالتی السیلیه قطر را شکست دهد و به مرحله گروهی صعود کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در جریان مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال شهر خودرو ایران از ساعت 18:40در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه میهمان السیلیه قطر بود که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل تمام شد.

در دقایق نخست این دیدار، شهر خودرو بازی را هجومی آغاز کرد و حتی در دقیقه 3موقعیت خوبی نصیب محمدرضا خلعتبری شد اما شوت این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد.

در ادامه، بازی روند متعادلی پیدا کرد به طوری که دو تیم بازی محتاطانه را در دستور کار خود قرار دادند. با این حال در یکی دو فرصت آبی پوشان السیلیه این فرصت را داشتند که به گل برسند.

در دقیقه 32مصطفی محمد یک فرصت خوب شوت زنی به دست آورد اما توپ او از بالا دروازه به به اوت رفت.

در دقیقه 37 کریم انصاری‌فرد فرصت بسیار خوبی به دست آورد تا دروازه شهر خودرو را باز کند اما شوت پای راست او هم راهی اوت شد.

در دقیقه39 این دیدار، قرمزپوشان شهر خودرو صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و ارسال حسن جعفری فرصت خوبی برای مرادمند ایجاد کرد اما با دخالت مدافعان السیلیه این موقعیت از دست رفت.

در دقیقه 43 این دیدار، قاسمی نژاد از پشت محوطه جریمه تیم قطری، دروازه را هدف قرار داد که با عکس‌العمل دروازه‌بان حریف توپ به کرنر رفت.

برای شهر خودرو در این دیدار مهدی رحمتی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، محمدعلی فرامرزی، حسن جعفری، اکبر صادقی، سعید صادقی، امین قاسمی نژاد، محمدرضا خلعتبری و حسین مهربان به میدان رفتند.

السیلیه نیز با ترکیب خلیفه ابوبکر، احمد منحالی، مصطفی محمد، مجدی عبدالله، مبارک بوصوفا، کریم انصاری فرد، مابوجی، ماهر یوسف، عادل بدر، محمد مدثر، ندیر بالحاج بازی کرد.

در نیمه دوم شهر خودرو دوباره بازی تهاجمی را در دستور کار خود قرار داد.

دقیقه 1+45 – شوت خلعتبری از روی ضربه ایستگاهی توسط دروازه بان السیلیه مهار شد.

دقیقه 51 – شوت سنگین بلحاج از زاویه بسته دروازه شهرخودرو به شدت با خطر روبرو کرد اما رحمتی موفق شد شوت محکم حریف را به کرنر بفرستد.

دقیقه 58 – شوت دیدنی و سنگین کریم انصاری فرد از بیرون محوطه جریمه پس از برخورد به تیرک افقی به بیرون رفت.

دقیقه 62 - ضربه محکم سرلک چیزی نمانده بود تا برای اولین بار دروازه حریف را باز کند اما ضربه این بازیکن توسط گلر السیلیه به بیرون رفت. 

دقیقه 70 – ارسال شهرخودرویی ها از روی نقطه کرنر چیزی نمانده بود تا به طور مستقیم دروازه حریف را باز کند اما با دو حرکت خطرناک دروازه بان حریف این توپ باز هم به کرنر رفت.

دقیقه 72 – ضربه دیگری این بار از سوی سرلک باز هم راهی به دروازه حریف نیافت.

دقیقه 84  حرکت زیبای سیف اللهی و در نهایت ضربه او دروازه تیم قطری را تهدید کرد اما باز هم توپ بازیکنان راهی به دروازه نیافت.

این دیدار نهایتا" با نتیجه تساوی بدون گل در 90 دقیقه به پایان رسید و تیمها باید در دو وقت اضافی 15 دقیقه ای به مصاف هم بروند.

در دقیقه 94 و96 مهدی رحمتی دوبار پیاپی دروزاه شهر خودرو ایران را نجات داد.

در دقیقه 100 کرنر ارسالی خلعتبری با ضربه سر مرادمند با اختلاف اندکی از کنار دروازه السیلیه به بیرون رفت.

در دقیقه 102 خراسانی و نبی زاده وارد زمین شدند.

بازی در پایان نیم اول وقت اضافی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم وقت اضافی نیست تیمها موقعیت هایی را روی دروازه هم ایجاد کردند که هیچ کدام از آنها خطرناک نبود و  در نهایت تیم فوتبال شهر خودرو ایران در پایان120 دقیقه  با نتیجه تساوی بدون گل مقابل السیلیه دست یافتند و ضربات پنالتی تکلیف تیم برنده را مشخص خواهد کرد.

در ضربات پنالتی سعید صادقی  سیف الهی، سرلک، نعمتی و فرجی گلهای شهر خودرو را در این دیدار به ثمر رساندند.

انصاری فرد نیز دومین پنالتی حریف را به هدر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز