دو بازی ۸ گل زده بدون گل خورده؛

سورپرایز بزرگ مجیدی و شاگردانش همه را شوکه کرد+عکس

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۲۳:۱۲:۴۸
کد خبر: ۹۵۷۰۱۶
سورپرایز بزرگ مجیدی و شاگردانش همه را شوکه کرد+عکس
رکورد 8 گل در 72 ساعت ، یک رکورد ویژه است که تا به حال در لیگ قهرمانان آسیا ثبت نشده است و حالا به نام نماینده ایران به ثبت رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پس از آن که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد استقلال نمی‌تواند در ایران از الکویت میزبانی کند، آبی پوشان به ناچار در دبی به مصاف حریف کویتی خود رفتند و موفق شدند الکویت را با نتیجه 0-3 از پیش رو بردارند تا در مرحله نهایی پلی آف، حریف الریان قطر شوند.  

با در نظر گرفتن پرواز‌ها و بازی‌های فشرده استقلال که باعث خستگی بازیکنان این تیم شده بود و از طرف دیگر قدرت الریان که با حضور ستاره‌های خارجی، بیش از پیش شده بود، به نظر می‌رسید آبی پوشان برابر حریف قطری کار سختی داشته باشند. با این حال استقلال با نتیجه‌ای که شاید حتی خوش بین‌ترین هوادارش هم آن را تصور نمی‌کرد، الریان را با این قدرت  شکست دهد.

photo_۲۰۲۰-۰۱-۲۸_۲۰-۳۹-۱۹

نکته حائز اهمیتی که در 2 بازی استقلال در مرحله پلی آف به چشم می‌خورد، عملکرد خیره کننده مهاجمان این تیم بود که باعث شده خط حمله استقلال زهردار‌تر از هر زمان دیگری به نظر برسد. آبی پوشان در مجموع 2 بازی موفق شدند 8 بار دروازه حریفانشان را باز کنند و این رکوردی است که در لیگ قهرمانان امسال توسط استقلال به جا گذاشته شد.

به هر حال رکورد 8 گل در 72 ساعت ، یک رکورد ویژه است که تا به حال در لیگ قهرمانان آسیا ثبت نشده است و حالا به نام نماینده ایران به ثبت رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز