استقلال ایران-الاهلی عربستان؛

زورآزمایی استقلال و الاهلی در کویت/ آبی‌ها به تیم سابق برانکو رسیدند

۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۹۶۴۹۷۳
زورآزمایی استقلال و الاهلی در کویت/ آبی‌ها به تیم سابق برانکو رسیدند
تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الاهلی عربستان از ساعت 19 در کویت به مصاف هم می‌روند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز آغاز می شود و در گروه نخست این مسابقات تیم های فوتبال استقلال ایران و الاهلی عربستان از ساعت 19 در کویت به مصاف هم می روند.

استقلال که در بازی اول خود در زمین ناهموار اربیل عراق برابر الشرطه به تساوی یک-یک دست یافت به دنبال این است برابر حریف سرشناس خود در کویت به حداکثر امتیازات برسد و دست پر به ایران بازگردد.

استقلال برای این دیدار چند بازیکن خود را به علت مصدومیت در اختیار ندارد که سرشناس ترین آنها شیخ دیاباته و احتمال زیاد مهدی قائدی خواهد بود و وضعیت سیاوش یزدانی و عارف غلامی هم برای حضور در ترکیب ابتدایی مشخص نشده است.

استقلال پیش از این در سال 2010 دوبار به مصاف الاهلی رفته بود و موفق شد با نتایج مشابه دو بر یک حریفش را شکست بدهد. ضمن اینکه در همان سال فرهاد مجیدی، سرمربی کنونی استقلال توانست برای استقلال گلزنی کند و این بار قصد دارد در قامت سرمربی رقیب را مغلوب کند.

تیم الاهلی هم در اولین بازی خود برابر الوحده امارات به تساوی یک-یک دست یافت تا شرایط چهار تیم تا قبل از مسابقات امروز یکسان باشد. الاهلی در ابتدای فصل برانکو ایوانکوویچ را به خدمت گرفت اما بعد از چند هفته قید همکاری با سرمربی سابق پرسپولیس را زد و گروس سوییسی را جایگزین او کرد، هرچند که جایگاه خود گروس نیز به شدت متزلزل است و احتمال اخراجش وجود دارد. هرچند در این مسابقه صالح المحمدی دستیار گروس به جای او روی نیمکت می نشیند.

الاهلی هم تیم پرستاره ای است و بازیکنان برزیلی نظیر لیما و سوزا را در اختیار دارد، ضمن اینکه نباید از عمر السوما، مهاجم سوریه ای و گلزن نماینده عربستان هم به سادگی عبور کرد. در دیگر بازی این گروه تیم های الشرطه عراق و الوحده امارات از ساعت 17:30 مقابل هم قرار خواهند گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز