الهام هاشمی:

سلامتی ورزشکاران در درجه اول اهمیت قرار دارد/ تمرینات تیم ملی را رصد می‌کنم

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۷:۳۹:۲۱
کد خبر: ۹۸۵۱۸۱
سلامتی ورزشکاران در درجه اول اهمیت قرار دارد/ تمرینات تیم ملی را رصد می‌کنم
سرمربی تیم ملی تیراندازی با تفنگ گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا تیراندازان رشته تفنگ در خانه تمرینات خود را برگزار می‌کنند و سلامتی آنان در درجه اول اهمیت قرار دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تیراندازی با تفنگ اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، وسایل بچه‌ها را به همراه دستگاه شبیه ساز تیراندازی برایشان ارسال کردیم و تا 28 اسفند تمرینات را در خانه و به صورت آنلاین دنبال کردیم. بعد از چند روز استراحت به مناسبت فرا رسیدن سال جدید، قرار بود تمرینات را با همان جدیت از هفته دوم فروردین ماه ادامه دهیم که به دلیل تعویق یک ساله المپیک از بچه‌ها خواستم تا 15 فروردین فقط تمرین بدنسازی داشته باشند و از صبح 16 فروردین مجددا تمرینات تکنیکی تیراندازی را بصورت آنلاین شروع کردیم.

او درباره تعویق زمان المپیک افزود: هرچند که تا اوایل اسفند طبق برنامه به خوبی پیش رفته بودیم و برای حضور قدرتمند در المپیک آماده می‌شدیم، اما با کنسل شدن مسابقات و عدم امکان برگزاری اردوها نتوانستیم مطابق برنامه ادامه دهیم. با توجه به وضعیت موجود و عدم امکان برگزاری اردوهای متمرکز اگر تاریخ المپیک تغییر نمی‌کرد قطعا لطمه بزرگی به تیم وارد می‌شد.

هاشمی گفت: تعویق زمان المپیک باتوجه به شرایط، بهترین تصمیم ممکن بود که گرفته شد، زیرا سلامتی ورزشکاران در درجه اول اهمیت قرار دارد . امیدوارم بعد از عبور موفق از این دوره، بتوانیم اردوهای تمرینی و مسابقات تدارکاتی را با توان بیشتر ادامه دهیم و نقاط ضعفی که طی سال گذشته داشتیم را با فرصت بیشتری برطرف کنیم تا در المپیک به نتیجه‌ای که در شان بچه‌های ایران است برسیم. البته این امر نیازمند تلاش بیشتر مسئولین ورزشی کشور خصوصا فدراسیون در تامین مهمات مورد نیاز تیم تیراندازی است.

او با اشاره به زمان تمرینات ورزشکاران در خانه گفت: در حال حاضر با توجه به زمان جدید المپیک، با 3 ساعت تمرین در روز شروع کردیم که انشاالله بتدریج افزایش می‌یابد. تجهیزات لازم جهت تمرین خشک با شبیه ساز تیراندازی در اختیار ورزشکاران است اما به دلیل اینکه نمی‌شود در خانه تیراندازی کرد، این تمرینات تنها به مرور تکنیک و حفظ آمادگی فیزیکی آن‌ها خصوصا از نظر استقامت عضلات درگیر در وضعیت‌های مختلف تیراندازی کمک می‌کند و نه بیشتر.

سرمربی تیم ملی تفنگ در پاسخ به این سوال که چه پیامی برای مردم و کادر درمانی دارد گفت: ضمن آرزوی سالی خوش توأم با سلامتی و شادکامی برای همه ملت ایران، از آن‌ها تقاضا دارم در خانه بمانند و کمک کنند هرچه زودتر زنجیره انتقال این ویروس قطع شود ،همچنین تشکر بسیار ویژه‌ای از کادر درمانی دارم که با تمام وجود برای بهبود بیماران درگیر تلاش می‌کنند. یقین بدانند که مردم ایران قدردان فداکاری‌ها و زحمات شبانه روزی آن‌ها هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز