بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرگزاری برنا:

باشگاه‌ها بر اساس منافع و شرایط‌شان در جدول برای لیگ تصمیم‌گیری می‌کنند/ چهار تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید در مناطق سفید تمرینات را استارت بزنند

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۵:۲۹:۵۵
کد خبر: ۹۸۵۲۶۲
باشگاه‌ها بر اساس منافع و شرایط‌شان در جدول برای لیگ تصمیم‌گیری می‌کنند/ چهار تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید در مناطق سفید تمرینات را استارت بزنند
پیشکسوت فوتبال معتقد است در صورت لزوم باشگاه هایی که باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند، می‌توانند با مجوز از مسئولان در یکی دو استان سفید استارت تمرینات خود را بزنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت فوتبال پیرامون شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مسابقات فوتبال به خبرنگار برنا گفت: باید در نظر داشته باشیم که فوتبال در تمامی دنیا تعطیل است و همه کشورها درگیر مبارزه با کرونا هستند.  امیدوارم کشور ما و تمام دنیا در این مبارزه خیلی زود برنده شویم.

وی در ادامه افزود: درباره بحث شرایط برگزاری مسابقات لیگ این نکته کاملاً درست است که هر باشگاهی بر اساس شرایط خودش و آنچه که به نفع آنها است صحبت و موضع گیری کند. اما به هر حال به نظر من باید  وزارت ورزش و جوانان در این باره تصمیم نهایی را با توجه به اظهار نظر مقامات و مسئولان بهداشتی و همچنین مصلحت جامعه که در گرو حفظ سلامت مردم است؛ اتخاذ کند.

مربی سابق تیم ملی فوتبال در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: برگزاری مسابقات در شرایط فعلی می‌تواند باعث مشکلات مختلفی شود. حتی تمرین می‌تواند وخامت شیوع این ویروس را بسیار بیشتر کند. شما فرض کنید یک تیم برای مسافرت به استان های دیگر باید با هواپیما یا اتوبوس از شهر خود خارج شود و این برخلاف اصول اعلام شده از سوی سازمان جهانی بهداشت است.

ذوالفقارنسب در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به این نکته که در کشور ما برخی نقاط سفید هستند و هیچ مشکلی برای انجام امور عادی مردم وجود ندارد خاطرنشان کرد: به  نظر من با توجه به این نکته که ۴ باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید مردادماه خودشان را برای برگزاری ادامه رقابت‌ها به صورت متمرکز آماده کنند در صورت لزوم این تیم‌ها به مناطق سفید بروند و در آنجا به تمرین بپردازند و خود را برای مسابقات آماده کنند. ما باید در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم و عدم حضور ما می‌تواند تبعات بسیار بدی برای فوتبال ایران داشته باشد. از همین‌رو برای حفظ منافع ملی باید شرایط تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را نیز در نظر بگیریم.

سرمربی پیشین پیکان در بخش پایانی صحبت‌ هایش تصریح کرد: باید برای برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات فوتبال در لیگ های مختلف یک کارگروه یا شورای متشکل از ۱۵ تا ۲۰ نفر از متخصصین و افراد کاردان در فوتبال تشکیل شود و آنها پیرامون برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات تصمیم گیری کنند و در همین رابطه هر تصمیمی که این شورا گرفت باید همه به آن احترام بگذارند و آن را اجرایی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز