محسن وحدانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

جهت حفظ رنکینگ و جایگاه در رقابت‌های بعدی شرکت خواهیم کرد/ برای کسب اولین مدال المپیک شمشیربازی برنامه‌ریزی می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۱:۱۹:۴۱
کد خبر: ۹۸۷۵۴۳
جهت حفظ رنکینگ و جایگاه در رقابت‌های بعدی شرکت خواهیم کرد/ برای کسب اولین مدال المپیک شمشیربازی برنامه‌ریزی می‌کنیم
دبیر فدراسیون شمشیربازی گفت: تیم ملی کشورمان سهمیه المپیک کسب کرده است، عدم حضور در رقابت‌های باقی مانده، مشکلی در این خصوص ایجاد نمی‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محسن وحدانی، دبیر فدراسیون شمشیربازی، درخصوص روند تمرینی سابریست‌های کشورمان در قرنطینه طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: ملی‌پوشان شمشیربازی کشورمان زیر نظر پیمان فخری، سرمربی تیم ملی، تمرینات خود را در قرنطینه دنبال می‌کنند و آمادگی جسمانی خود را حفظ کردند. مجتبی عابدینی و علی پاکدامن در تهران، محمد رهبری در گیلان و محمد فتوحی در یزد تمرینات‌شان را طبق برنامه‌ای که مربی‌شان ارائه داده، اجرا می‌کنند.

وی افزود: ما ورزشکاران دیگری مانند نیما زاهدیان و فرزاد باقر را نیز در اردو داریم، که تمرینات‌شان را زیر نظر فخری انجام می‌دهند. در حال حاضر در تلاش هستیم تا شمشیربازان کشورمان سطح آمادگی خود را بالا نگهدارند.

وحدانی اظهار کرد: از آنجایی که تیم ملی کشورمان سهمیه المپیک کسب کرده است، عدم حضور در رقابت‌های باقی مانده، مشکلی در این خصوص ایجاد نمی‌کند اما قطعا با ریشه‌کن شدن ویروس کرونا در جهان و از سرگیری دوباره مسابقات، تیم ملی کشورمان در این رویدادها حاضر خواهد داشت. اما در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا تمام تورنمت‌های ورزشی لغو شده‌اند.

دبیر فدراسیون شمشیربازی در پایان گفت: در صورت برگزاری مسابقات ما برای حفظ رنکینگ و جایگاه در رقابت‌های بعدی شرکت خواهیم کرد. هنوز به ما اطلاع ندادند که تاریخ بعدی مسابقات زون آسیا و جهانی کی خواهد بود و در واقع هیچ برنامه‌ای از سوی فدراسیون جهانی به ما اعلام نشده است. این اتفاق برای کل دنیا افتاده و تمام رشته‌ها همین شرایط را دارند، خوشبختانه خیال ما راحت است که سهمیه کسب کردیم. تعویق یک‌ساله المپیک فرصتی مناسب برای ورزشکارانی که مصدومیت داشتند، است تا در این مدت برگردند. خداراشکر تیم ما شرایط خوبی دارد و همین روش را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم برای اولین بار مدال المپیک به دست بیاریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز