احمد فرنین در گفتگو با خبرگزای برنا:

مسابقات رشته‌های مختلف باید از ۲۰ فروردین برگزار می‌شد/ رقابت‌های اسکیت هنری آنلاین را در برنامه خود داریم

۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۱:۲۳:۵۴
کد خبر: ۹۹۳۱۹۶
مسابقات رشته‌های مختلف باید از ۲۰ فروردین برگزار می‌شد/ رقابت‌های اسکیت هنری آنلاین را در برنامه خود داریم
رییس کمیته مسابقات فدراسیون اسکیت گفت: ما تقویم سال 99 را آماده داریم، اما باتوجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا، کلیه مسابقات لغو شدند. وگرنه ما از 20 فروردین ماه رقابت‌هایی در رشته‌های مختلف را در نظر گرفته بودیم، اعم از هنری و سرعت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ احمد فرنین، رییس کمیته مسابقات فدراسیون اسکیت در خصوص بررسی دستورالعمل رقابت‌های سرعت طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: هفته گذشته جلسه‌ای با انجمن اسکیت سرعت داشتیم که در این جلسه دستوالعمل پیشنهادی برگزاری مسابقاتشان را به ما ارایه کردند. یک سری پیشنهادات و نواقص از دستورالعما برگزاری مسابقات از سال گذشته وجود داشت که اصلاح شد.ما سعی کردیم این بخشنامه را تخصصی‌تر کنیم.

وی افزود: پس از تغییراتی که ایجاد شد، این دستورالعمل را به رییس فدراسیون اسکیت ارائه دادیم تا در مجمع هیات رییسه مطرح کند و موافقت آن‌ها را بگیرند. فکر می‌کنیم تا الان هم مورد تایید اعضا هیات رییسه قرار گرفته باشد.

فرنین اظهار کرد: ما تقویم سال 99 را آماده داریم، اما باتوجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا، کلیه مسابقات لغو شدند. وگرنه ما از 20 فروردین ماه رقابت‌هایی در رشته‌های مختلف را در نظر گرفته بودیم، اعم از هنری و سرعت. همچنین مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی سرعت را داشتیم که در اسفند ماه 98 به دلیل شیوع این بیماری لغو شد.

رییس کمیته مسابقات فدراسیون اسکیت در پایان گفت: تا زمانی که وضعیت به حالت عادی برگردد، رویدادی برای برگزاری نداریم. اما بخشنامه‌ای را در رشته اسکیت هنری آماده کردیم که به همین زودی منتشر خواهد شد. اسکیت‌بازان ما باید حرکات هنری انجام دهند و ویدئو خود را به انجمن اسکیت هنری ارسال کنند. انجمن هم باید باتوجه به بخش‌هایی که در نظر گرفته است، 10 نفر را به عنوان برنده انتخاب می‌کند که جوایزی به آن‌ها اهدا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز