روز گذشته صورت گرفت؛

برگزاری جلسه ستاد بازی‌های آسیایی هانگژوی چین

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۴:۳۳
کد خبر: ۹۹۷۷۲۶
برگزاری جلسه ستاد بازی‌های آسیایی هانگژوی چین
اولین جلسه ستاد بازی‌های آسیایی هانگژوی چین با هدف حضور قدرتمند ورزشکاران اسکیت و کسب مدال‌های رنگارنگ برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، اولین جلسه ستاد نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی ٢٠٢٢ چین با حضور بهمن محمدرضایی رییس فدراسیون و اعضای ستاد روز دوشنبه ١٥ اردیبهشت ماه در محل فدراسیون اسکیت برگزار شد.

در این جلسه اعضای ستاد به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در جهت آماده سازی تیم‌های ملی، برگزاری اردوهای داخلی و خارجی و مسابقات پرداختند.

در نوزدهمین دوره مسابقات آسیایی ٢٠٢٢ هانگژو چین، ورزشکاران چهار رشته اسکیت (سرعت، برد، فری استایل و هنری) در دو بخش آقایان و بانوان شرکت خواهند داشت.

بهمن محمدرضایی در مورد زمان مسابقات جهانی و آسیایی گفت: باتوجه به جلسه آنلاینی که با آراگو رییس فدراسیون جهانی داشتم وی اعلام داشت زمانی که قرنطینه در کل دنیا شکسته شود و زندگی به روال عادی برگردد، یک ماه بعد نشستی خواهیم داشت و دو ماه بعد مسابقات رسمی بین المللی برگزار خواهد شد و ورزشکاران ٣ ماه فرصت خواهند داشت تا خود را آماده نمایند. فعلا پیش بینی ما این است احتمالا باتوجه به شرایط موجود و بحران کرونا در سال ٢٠٢٠ مسابقه رسمی نداشته باشیم.

محمدرضایی در مورد زمان برگزاری مسابقات رسمی کشور نیز اظهار کرد: ما تابع اعلام ستاد عالی مبارزه با کرونای وزارت ورزش و جوانان هستیم و با عادی شدن شرایط اقدام به برگزاری مسابقات خواهیم نمود.

وی همچنین در مورد نحوه انتخاب و اعزام ورزشکاران مسابقات آسیایی ٢٠٢٢ اعلام کرد، ورزشکاران در حال حاضر با رعایت شرایط بهداشتی و ایمنی خود را آماده نگه دارند و به محض مساعد شدن شرایط برگزاری مسابقات، با شرکت در مسابقات متعدد رصد می‌شوند و طبق رای کمیته‌های فنی هر رشته انتخاب می‌شوند.

در پایان امیدوارم که ورزشکاران اسکیت در این مسابقات خوش بدرخشند و بتوانند پرچم پر افتخار کشورمان را به اهتزاز در بیاورند.

نظر شما