بهمن محمدرضایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هیچ تورنمنت بین‌المللی در سال ۲۰۲۰ نخواهیم داشت/ پیش از برگزاری مسابقات ۳ ماه به ورزشکاران فرصت داده می‌شود

۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۰۶:۲۵:۳۸
کد خبر: ۹۹۸۰۹۸
هیچ تورنمنت بین‌المللی در سال ۲۰۲۰ نخواهیم داشت/ پیش از برگزاری مسابقات ۳ ماه به ورزشکاران فرصت داده می‌شود
رئیس فدراسیون اسکیت گفت: قطعا امسال هیچ تورنمنت جهانی نخواهیم داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهمن محمدرضایی، رئیس فدراسیون اسکیت در خصوص لغو رقابت‌های سال 2020 در گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: باتوجه به وضعیت بیماری کرونا که تمام دنیا را فرا گرفته و به تعویق افتادن بازی‌های المپیک توکیو به طبع مسابقات جهانی ما که قرار بود شهریور در کلمبیا برگزار شود، لغو شد. روز شنبه جلسه‌ای با رئیس فدراسیون جهانی به صورت آنلاین داشتیم که شرایط 7 کشور دنیا مورد بررسی قرار گرفت. پیش از شیوع ویروس کرونا هم قرار بود این مسابقات تیر برگزار شود اما پس از آن به شهریور ماه تعویق پیدا کرد. با شرایط کنونی که هنوز هیچ چیز مشخص نیست، رقابت‌های جام جهانی به سال 2021 موکول شد.

وی افزود: قطعا امسال هیچ تورنمنت بین المللی نخواهیم داشت، مسابقات آسیایی که قرار بود برگزار شود تا این لحظه هنوز تصمیمی در رابطه با آن‌ها گرفته نشده و ما هم با توجه به وضعیت دنیا احتمال دادیم این مسابقات نیز لغو شود. برای حضور در یک رویداد آسیایی که برای ما حائز اهمیت است، ورزشکاران باید از آمادگی خوبی برخوردار باشند.

محمدرضایی تصریح کرد: رئیس فدراسیون جهانی نیز اعلام کرد، اگر مسابقه‌ای بخواهد برگزار شود، از زمانی که قرنطینه تمام می‌شود حداقل باید 3 ماه به ورزشکاران و فدراسیون‌های ملی کشور ها فرصت داده شود تا آماده شوند. همه این موارد نشان دهنده این است که به احتمال زیاد هیچ مسابقه رسمی در سال 2020 پیش رو نخواهیم داشت. 

رئیس فدراسیون اسکیت گفت: باتوجه به این که 4 ماه از ابتدای سال میلادی نیز گذشته است، حتی اگر همین امروز هم قرنطینه را بردارند، 3 ماه طول می‌کشد تا برای رقابت‌ها برنامه‌ریزی کنیم. روسای فدراسیون‌های ملی عضو فدراسیون جهانی اسکیت نیز از این موضوع اسقبال کردند تا شرایط دنیا به حالت طبیعی خود برگردد. جهت حفظ سلامت ورزشکاران و جامعه مربوطه همه تصمیم گرفتند که تا جهان به ثبات نرسیده، مسابقه‌ای برگزار نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز