مدیر کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری:

۴۰ خانه ورزش روستایی در چهلمین سالگرد انقلاب افتتاح می شود

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۱:۰۸:۴۴
کد خبر: ۸۰۳۵۸۲
۴۰ خانه ورزش روستایی در چهلمین سالگرد انقلاب افتتاح می شود
مدیر کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری از افتتاح ۴۰ خانه ورزش روستایی همزمان دهه فجر در این استان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ حمید کریمی گفت: همزمان با دهه فجر، سالن ورزشی روستای آورگان شهرستان بروجن، سالن ورزشی شمس آباد شهرکرد، زمین چمن باغ اناری و ریگ شهرستان لردگان، فاز دوم خانه ووشو استان، سالن باستانی مهدیه و ۴۰ خانه ورزش روستایی از محل اعتبارات استانی، نفت و ملی در چهارمحال و بختیاری افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: کلنگ مجموعه ورزشی روباز اشکفتک شهرستان شهرکرد به وسعت دوهزار و ۳۰۰ مترمربع و با اعتبار هفت میلیارد ریال از اعتبارات بازآفرینی شهری و سالن ورزشی گندمکار شهرستان اردل نیز در زمینی به وسعت یک هزار و ۴۰۰متر مربع و با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی در این ایام به زمین زده می‌شود.

کریمی در خصوص اعتبارات هزینه شده و سال شروع عملیات اجرایی این پروژه‌های ورزشی، افزود: عملیات اجرایی سالن ورزشی شمس آباد شهرکرد با یک هزار و ۴۰۰ مترمربع زیربنا و اعتبار ۱۵ میلیارد ریال و سالن ورزشی آورگان بروجن نیز با همان متراژ و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال به ترتیب از سال ۹۱ و ۹۴ آغاز شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: زمین چمن مصنوعی باغ اناری و ریگ شهرستان لردگان نیز که از ابتدای سال جاری عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده بود هر کدام بایک هزار و ۲۰۰ متر مربع مساحت و با اعتبار دو میلیارد ریال افتتاح می‌شوند و همچنین فاز دوم خانه ووشو استان با ۴۵۰ مترمربع زیربنا و اعتبار هفت میلیارد ریال در این ایام به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی سالن باستانی مهدیه نیز که از سال ۱۳۹۱ آغاز شده بودبا هزینه سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبارات ملی در زیربنایی به مساحت ۳۷۰ متر مربع به بهره‌برداری می‌رسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز