کمک‌ ۳ میلیارد ریالی موقوفات کرمان به خوزستان

۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۰:۵۱
کد خبر: ۸۳۴۰۵۶
کمک‌ ۳ میلیارد ریالی موقوفات کرمان به خوزستان
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: 300 میلیون تومان کمک‌های نقدی از محل موقوفات استان کرمان به حساب اداره کل اوقاف استان خوزستان واریز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت الاسلام اسماعیل تدین با اشاره به کمک‌های ارسالی از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان به مناطق سیل‌زده استان خوزستان عنوان کرد: تاکنون 300 میلیون تومان کمک‌های نقدی از محل موقوفات استان کرمان به حساب اداره کل اوقاف استان خوزستان واریز شده است.

وی ادامه داد: آشپرخانه سازمان اوقاف و امور خیریه در آستان مقدس علی بن مهزیار اهواز جهت طبخ غذای گرم برای سیل زدگان برپا شده و نیروهای کرمانی نیز در آن مشغول به کمک‌رسانی هستند.

تدین به ارسال مواد غذایی به این آشپزخانه پرداخت و افزود: یک هزار کیلوگرم برنج جهت طبخ غذای گرم از سوی اداره کل اوقاف به این آشپزخانه ارسال شده و روزانه 10 هزار پرس غذا تهیه و توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با بیان اینکه یک فروند هلی‌کوپتر هلا‌احمر توزیع غذا در مناطق محاصره در آب را به عهده دارد، بیان کرد: در حال حاضر بیشتر به غذاهای کنسروی نیاز است تا به روستاهای در محاصره سیل رسانده شود.

وی اقلام بهداشتی از جمله پوشک را از نیازهای کنونی مردم سیل زده برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به شدت گرمای هوا در استان خوزستان، مردم به کلمن‌های آب نیاز دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز