۶۰اثر خوشنویسی از سه استاد خوشنویسی کشور

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۷:۴۹:۰۶
کد خبر: ۸۳۴۷۰۱
۶۰اثر خوشنویسی از سه استاد خوشنویسی کشور
شهردار کرمان از تمام علاقه‌مندان جهت حضور در نمایشگاه خوشنویسی سه استاد خوشنویسی کشور دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدمهران عالم‌زاده با بیان این‌که نمایشگاه خوشنویسی دست‌خط دو، با آثاری از سه استاد برجسته خوشنویسی، آقایان غلام‌حسین امیرخانی، علی شیرازی و مجتبی ملک‌زاده برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه ساعت 16 روز جمعه 23 فرورودین‌ماه، با حدود 60 اثر خوشنویسی شده و تا 30 فروردین‌ماه، ادامه دارد.

شهردار کرمان هم‌چنین از برگزاری جلسات نقد و بررسی در حاشیۀ این نمایشگاه خبر داد.

عالم‌زاده از جامعه خوشنویسان، هنرمندان و مردم علاقه‌مند برای حضور در این نمایشگاه و دیدن آثار سه استاد خوشنویسی کشور دعوت کرد و گفت: بوستان شهید مطهری که به‌سازی شده و نگارخانه شهید آتشی که به تازگی مرمت و احیا شده، پذیرای علاقه‌مندان برای حضور در این نمایشگاه است.

شهردار کرمان ضمن تشکر از حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، خانه هنرمندان استان و انجمن خوشنویسان استان برای برگزاری این نمایشگاه گفت: شهرداری کرمان آمادگی خود را برای همراهی با تمام دستگاه‌ها و افرادی که قصد انجام فعالیت‌های فرهنگی هنری دارند، اعلام می‌‌کند.

عالم‌زاده با بیان این‌که شهرداری کرمان به‌عنوان یک دستگاه خدمت‌رسان وظیفۀ حمایت، پشتیبانی و همراهی با تمام سلیقه‌ها، اقشار و آحاد مردم را به عهده دارد، گفت: امیدواریم با بهبود زیرساخت‌ها، این‌گونه نمایشگاه‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری، همان‌گونه که شایستۀ مردم و شهر تاریخی کرمان است، در بالاترین سطح برگزار شود.

 

نظر شما