کلاهبردار حرفه ای در آق قلا به دام افتاد

۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۶:۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۲۶۶۰۳۷
کلاهبردار حرفه ای در آق قلا به دام افتاد
فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: کلاهبردار حرفه ای که وعده شغل و خرید و فروش خودرو و زمین میداد در آق قلا به دام افتاد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سردار سعید دادگر اظهار کرد: بدنبال شکایت تعدادی از شهروندان در آق قلا مبنی بر کلاهبر داری از آنان توسط فردی با هویت معلوم، رسیدگی به موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی های پلیس مشخص شد متهم با وعده های مختلف از جمله استخدام افراد در دستگاه های مختلف و خرید و فروش خودرو و زمین، اعتماد مالباختگان را جلب کرده و پس از دریافت مبالغ هنگفتی از آنان، به مکانی نامعلوم متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش بی وقفه ماموران، مخفیگاه متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

سردار دادگر خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه به 10 میلیارد ریال کلاهبرداری از 35 شهروند در شهرستان آق قلا اعتراف کرد.

وی در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، گفت: شهروندان از اعتماد به افراد ناشناسی که به آنان وعده های مختلف می دهند خودداری کرده و در صورت مواجهه با آنان مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما